|

سامسونگ

پرچمداران آینده ی سامسونگ از باتری های نسبتا قوی برخوردار خواهند بود

Samsung Galaxy S22, S22+, S22 Ultra charging speeds revealed

ه تازگی خانواده ی پرچمدار آینده ی سامسونگ در لیست گواهینامه DEMKO مشاهده شده است و این لیست سرعت شارژ اعضای این خانواده را فاش می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به حال منتشر شده است می دانیم که برای رونمایی سامسونگ از سری پرچمدار آینده اش باید تا ماه فوریه منتظر بمانیم. این طور که غول فناوری کره ای اعلام کرده است، سری گلکسی S22 را در تاریخ 9 فوریه و در یک رویداد مجازی رونمایی خواهد کرد.

به گزارش Gizmochina به تازگی خانواده ی پرچمدار آینده ی سامسونگ در لیست گواهینامه DEMKO مشاهده شده است که برمبنای آن به نظر می رسد نسخه ی استاندارد اس 22 به یک باتری متوسط 3700 میلی آمپری مجهز خواهد شد که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند، ظاهرا نسخه ی استاندارد سری آینده پرچمداران در زمینه ی پشتیبانی از سرعت شارژ سریع چندان تفاوتی با نسخه های میان رده ی سامسونگ ندارد.

S22+

اما از طرفی دیگر نسخه ی پلاس این سری از یک باتری نسبتا قوی 4500 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که به همراه شارژر 45 واتی عرضه می گردد؛ و نهایتا رده بالاترین عضو این خانواده نیز، اس 22 اولترا، از یک باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می نماید که مانند برادر خود به همراه شارژر 45 واتی عرضه می گردد.

با همه ی این اوصاف هنوز مشخص نیست که آیا شارژر های 45 واتی در بسته بندی های اس 22 پلاس و اس 22 اولترا قرار خواهند گرفت یا خیر؟ باید ببینیم آیا سامسونگ تصمیم دارد برخلاف آنچه نسل قبلی خود و همچنین نسل فعلی پرچمداران آیفون عمل کرده اند پیش برود؟!

با توجه به گزارش های منتشر شده انتظار می رود که سری اس 22 سامسونگ بسته به بازار مورد عرضه، به همراه تراشه اگزینوس 2200 و یا اسنپدراگون 8 نسل 1 در دسترس کاربران قرار گیرد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی