|

شیائومی

چه انتظاراتی باید از شیائومی 13 داشته باشیم؟ هر آنچه لازم است بدانید

Xiaomi 13 gets 3C Certified, 67W fast charging tipped

این روز ها اخبار مربوطه به گوشی های هوشمند پرچمدار برند های مختلف مرتبا شنیده می شود و حالا نوبت به غول فناروی چینی یعنی شیائومی رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق گزارش هایی که تا کنون منتظر شده و البته همان طور که انتظار می رفت در حال حاظر نسل آینده گوشی های هوشمند شیائومی یعنی سر ی 13 در دست ساخت می باشد. گزارش های منتشر شده تا به این لحظه حاکی از آن است که این سری شامل دو عضو با نام شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو می باشد. همان طور که می دانید تا به این لحظه اطلاعاتی در رابطه با نسخه پرو این گوشی هوشمند منتشر شده است اما اخیرا گزارش ها اطلاعاتی را در رابطه با نسخه استاندارد این سری در اختیار ما قرار میدهند.

بر اساس گزارشی که Gizmochina به نقل از MySmartPrice اخیرا منتشر کرده است این گوشی هوشمند موفق شده است که گواهی 3C چین را دریافت کند. با توجه به اطلاعات منتشر شده در پایگاه داده های این گواهی نامه شیائومی 13 استاندارد با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه می شود.

از طرف دیگر این طور که از افشاگری های منتشر شده بر می آید شیائومی 13 بسیار تحت تاثیر طراحی شیائومی Mi 11 Ultra می باشد. تصاویری که تا کنون به عنوان تصاویر رندر از این گوشی هوشمند منتشر شده است نشان می دهد که پنل پشتی آن میزبان تنظیمات دوربین سه گانه به همراه فلش LED می باشد همچنین این گوشی هوشمند به فوکوس خودکار لیزی نیز مجهز خواهد شد.

شیائومی 13

از دیگر اطلاعاتی که ما در رابطه با این گوشی هوشمند داریم می توان به صفحه نمایش 6.38 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس، سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد. و اما شیائومی 13 پرو دارای پنل 6.73 اینچی کواد اچ دی پلاس یا نرخ تازه سازی 120 هرتز می باشد که به علاوه به احتمال بسیار قوی در زیر پنل نیز تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت دهی آن را بر عهده خواهد داشت. انتظار می رود که شیائومی 13 پرو با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی عرضه شود. با توجه به این موارد یقینا تاریخ معرفی و رونمایی شیائومی 113 تا زمان رونمایی اسنپدراگون 8 نسل 2 مشخص نخواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی