|

هواوی

نگاهی کوتاه به سری هواوی P60 قبل از عرضه و رونمایی

درحالی که چیزی تا زمان رونمایی سری هواوی P50 باقی نمانده است این شرکت نه تنها طراحی آن را فاش کرد بلکه برخی ویژگی های آن را نیز منتشر نمود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هواوی به عنوان یکی معتبر ترین شرکت های ساخت گوشی هوشمند مدت هاست که در تلاش است تا علی رغم تحریم های اعمال شده بتواند جایگاه خود را در میدان رقابت ها حفظ کند و حالا اخیرا نیز با رونمایی رسمی از طراحی پرچمدار سری P60 خود قبل از مراسم رونمایی در تاریخ 23 مارس مصادف با  سوم فروردین 1402 حرکتی بی سابقه و جنجالی انجام داد. براساس گزارشی که Gizmochina منتشر کرده است این تیزر تبلیغاتی به دو ویژگی کلیدی این گوشی هوشمند نگاهی اجمالی می اندازد یک، طراحی منحصر به فرد پنل پشتی آن و دو سیستم دربینی که به زوم پریسکوپی مجهز می باشد.

هواوی P60

بافت پنل پشتی این گوشی هوشمند این طور که به نظر می رسد از ماده ای خاص و به شیوه ای خاص طراحی شده است که حالت صدفی گونه دارد و آنچه که جذابیت این پنل را بیشتر می کند این است که بر روی جزیره دوربین نیز آمده است و به همین خاطر زیبایی ویژه ای به این دستگاه نسبت به سری های قبلی آن بخشیده است.

تنظیمات دوربین سری P60 نیز از یک مجموعه سه دوربینه تشکیل شده است که به صورت عمودی قرار گرفته اند و لنز میانی نیز در میان یک حلقه غول پیکر قرار گرفته است و دارای روکش نقره ای می باشد. لنز بالایی متعلق به دوربین اولترا وایلد و لنز پایینی نیز متعلق به دوربین پریسکوپی می باشد که البته نوید تصاویر تله فوتو بهتر را نیز میدهد.

هواوی P60

یکی از ویژگی های بسیار قابل توجه تنظیمات دوربین این سری برآمدگی لنز میانی آن می باشد که ارتفاع تنظیمات دوربین را دو برابر می کند به همین خاطر بسیار مشتاقیم که بدانیم زمانی که گوشی به پشت روی یک سطح صاف قرار می گیرد چه وضعیتی خواهد داشت.

جدا از طراحی و سیستم دوربین، شایعه شده است که P60 Pro دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی 2K BOE OLED و پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 است. همچنین دارای تنظیمات چشمگیر دوربین سه گانه خواهد بود که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX888، سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 با زاویه فوق عریض، و دوربین سوم تله فوتو با سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B Omnivision با زوم اپتیکال 3.5 برابر می باشد و نوید ارائه طیف وسیعی از گزینه‌های عکاسی را می‌دهند.

هواوی P60

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی