|

سامسونگ

شایعات از تک دوربین تله فوتو گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ خبر میدهند

Samsung Galaxy S24 Ultra tipped to come with one less camera

این طور که به نظر میرسد سامسونگ تصمیمی دارد تا پرچمدار رده بالای خود را با تغییراتی جالب توجه در تنظیمات دوربین همراه سازد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از سال 2021 تا به امروز سامسونگ گوشی های هوشمند رده بالای سری پرچمدار اس خود را با تنظیمات دوربین چهارگانه بر روی پنل پشتی عرضه کرده است که دو سنسور آن به دوربین تله فوتو، یکی با زوم 3 برابری و یکی با زوم 10 برابری، تعلق دارد اما بر اساس شایعات اخیر به نظر میرسد که این روال قرار است تغییر کند و دیگر سیستم دوربین های تله فوتو گلکسی اس 24 اولترا به این گونه نخواهد بود.

براساس گزارشی که GSMArena به نقل از افشاگر معروف Ice Universe منتشر کرده است به نظر میرسد که غول فناوری کره ای تصمیم دارد تا سنسور تله فوتو 3 برابری را از جزیره دوربین گلکسی اس 24 اولترا حذف کند و آن را با تله فوتو پریسکوپ ادغام نماید. از طرف دیگر چند وقت پیش یک افشاگر دیگر ادعا کرده بود که سامسونگ دوربین تله فوتو با زوم 3 برابری را حذف خواهد کرد اما در عوض  یک سنسور تله فوتو متغیر یا زوم 3 تا 10 برابری جایگزین آن می کند.

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا ( اس 23 اولترا )

خوب است این نکته را نیز در نر داشته باشیم که سال گذشته Ice Universe که افشاگر به نامی هم می باشد مدعی شده بود سامسونگ تصمیم دارد تا حسگر تله فوتویی را برای پرچمدار آینده خود ارائه دهد که یک راه حل جدید را اتخاذ کرده است، بنابراین با توجه به این افشاگری ها ممکن است راه حل جدید همان سنسور متغیر 3 تا 10 برابری باشد. با این همه اطلاعات فوق را همچنان باید به عنوان شایعات در نظر بگیریم و در انتظار گزارش های رسمی از طرف شرکت سازنده بمانیم.

اگر دوست دارید که دید بهتری نسبت به نسل فعلی پرچمدار رده بالای سامسونگ، گلکسی اس 23 اولترا داشته باشید می توانید ویدئو زیر را تماشا کنید که صفر تا صد آن را به شما معرفی می کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی