|

پنج بازی موبایل دشوار در ژانر معمایی؛ دنیای پیچیده و عجیب رو تجربه کن+ لینک دانلود

تو این مطلب 5 تا بازی ژانر معمایی به شما معرفی می کنیم که می توانید دانلود کنید و نهایت لذت رو تجربه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در جهان صنعت بازی های ویدیویی به یکی از بزرگترین راه های کسب درآمد کمپانی ها تبدیل شده است. در سال 2020 میلادی گردش مالی صنعت بازی های موبایل نزدیک به 77 میلیارد دلار تخمین زده شد. این مطلب رو گفتم تا این به این نکته مهم اشاره کنم که اصولا بازی موضوع بسیار مهمی به حساب میاد، هم از لحاظ اقتصادی و هم جنبه های مهم دیگر که در ادامه به اون اشاره خواهیم کرد.

اگر بخواهیم به نکات مثبت بازی کردن اشاره کنیم، باید بگیم:

1- بهبود فرایند یادگیری

2- بهبود عملکرد ذهن

3- افزایش سرعت عمل

4- بالا رفتن دقت و تمرکز

پس حالا که براش وقت میذارید و هزینه می کنید به سراغ بهترین هاش برید. این مطلب رو از دست ندید تا 5 تا بازی ژانر ماجراجویی به شما معرفی کنم که وقتی دانلود کردی دیگه گوشی رو زمین نذاری!

UntitledQWDQD

قطعا یکی از جذاب ترین ژانرهای بازی های موبایلی ژانر معمایی به حساب میاد. همیشه ما از حل کردن معما ها و سوال های چالش برانگیز لذت می بریم. حتی سریال ها و فیلم های این ژانر هم مورد استقبال بسیاری از اشخاص قرار می گیره. حالا فکر کنید خودتون رو بذارید جای یکی از شخصیت های جذاب و به چالش های سخت بر بخورید، مجبور بشید بیش از اندازه فکر کنید، مکان های جدید رو شناسایی کنید و ... . حالا میریم سراغ معرفی اولین بازی خاص این ژانر.

1- The Wolf Among Us

بازی گرگی در میان ما فوق العاده زیبا، جذاب و سخت هست. گرافیک این بازی واقعا خیره میکنه شما رو. فضاسازی این بازی ترس جالبی رو در دل شما ایچاد میکنه. داستان بازی در شهری به نام fable رخ می دهد که گروهی از موجودات با خرید سحری توانسته اند خود را در ظاهر انسان هایی در دل یک روستا نشان دهند، روستایی که در درون این افسانه های حقیقی نیز به نام “جامعه” شناخته شده. نام Bigby (گرگ انسان نما شخصیت ما) می خواهد از آشکار شدن این راز جامعه جلوگیری کند!  این کاراکتر جذاب هنوز هم قابلیت تبدیل شدن به یک گرگ را دارد و از آن باید در بازی به خوبی استفاده کند.

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.6)

The-Wolf-Among-Us-FULL-Cover

2- Layton: Curious Village

داستان این بازی فوق العاده روایت زندگی پروفسور لیتن و دستیارش لوک است که وارد ماجراجویی عجیبی می شوند. بازی از جایی شروع می شود که لیتن و لوک آماده سفر هستند و راهی یک دهکده‌ مرموز و عجیب می شوند. بازی Layton: Curious Village in HD در مدت زمان بسیار کمی محبوب شده و در چند ساعت هزاران بار توسط کاربران در سراسر جهان بازی شده است.

لینک دانلود از کافه گوگل پلی

layton-curious-village-in-hd-2

3- Life is Strange

سفر کردن در زمان همواره برای انسان جذاب بوده. بازی زندگی عجیب و غریب از بازی‌هایی است که از این ایده استفاده بسیار عجیبی کرده و توانسته موفقیت‌ های زیادی هم به دست آورد.  داستان Life is Strange روایت زندگی دختری به نام Max Caulfield است که به عکاسی علاقه دارد و در اتفاقی می فهمد که می تواند زمان را به عقب برگرداند. یکی از ویژگی های جالب بازی این است که شما با هر تصمیمی که می گیرید کاراکتری که دارید به یک سرنوشت متفاوت دچار می شود!

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.1)

LiS_Remastered_Collection_Art.0

4- Criminal Minds: The Mobile Game

این بازی شما را قطعا یاد فیلم و سریالی ذهن مجرمان می اندازد. باید مجرمان را بشناسید و به همه سرنخ ها توجه کنید تا بتوانید در بازی پیش بروید و مرحله های سخت را پشت بگذارید. این بازی هیجان انگیز از درباره FBI است. شما باید جلوی جرم و قتل را در شهر بگیرید تا انسان های بی گناه نمیرند. از ویژگی های خاص این بازی میشه به طراحی نزدیک به واقعیت اتفاق ها و صحنه ها اشاره کرد.

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.6)

512x512bb

5- Harry Potter: Hogwarts Mystery

اگر از عاشقان هری پاتر هستید اصلا این بازی رو از دست ندهید.

شما فکر می‌کنید یک گریفیندوری قهرمان هسیتد؟ یک اسلیترینی؟ یا یک ریون‌کلاوی باهوش؟! با نصب Harry Potter: Hogwarts Mystery برروی تبلت و یا گوشی خود می توانید یک بازی ماجرایی بسیار جالب و تکرار ناپذیر با گزرافیک زیبا را تجربه کنید. در این بازی و در هر مرحله باید مراقب انتخاب‌ های خودباشید، چون این انتخاب‌ ها مسیر شما را در بازی کاملا تغییر می دهد.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 3)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.5)

1203a924-e95b-4343-aa37-b64522757a1c

این بازی ها رو دانلود کنید و لذت ببرید. منتظر مطالب دیگه ما تو زمینه معرفی بازی های موبایل و پلتفرم های دیگه هم باشید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی