|

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون / کیفیت خوب میخوای با قیمت مناسب انتخاب اینا عاقلانس

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناخت ویژگی های اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گوشی تبدیل شده به یه وسلیه ای که همه بهش وابستگی دارن و یه جورایی بدون اون نمیتونن زندگی کنن چون ما از صبح که چشممون رو باز میکنیم با چک کردن پیام های گوشیمون روزمون رو شروع میکنیم تا شب که میخواهیم بخوابیم و آلارم رو تنظیم میکنیم تا صبح بعدش بتونیم از خواب بیدار بشیم ولی خب در این بین مهم هست که گوشیمون کیفیت خوبی داشته باشه تا کار کردن باهاش لذتبخش باشه حالا چه میخواد بهترین گوشی تا 6 میلیون باشه و یا بهترین گوشی تا 60 میلیون فرقی نمیکنه چون شما باید با هر بودجه ای که دارید بهترین بازار رو برای خودتون شکار کنید چرا که بالاخره دارید پولی رو بابتش میپردازید که حاصل دست رنج شماست.

پس اصلا در این بین نگید که باید خداتومن خرج کنید تا یه گوشی خوب برای خودتون بخرید اونم تو این شرایطی که کمپانی های معروفی مثل سامسونگ و شیائومی گوشی های اقتصادی هم تولید میکنن پس هر چی میخواهید خرج کنید رو بذارید وسط و مثل یه شکارچی بیفتید به جون بازار و گوشی ها رو از نظرتون بگذرونید و آپشن های اونا رو بررسی کنید ببینید که با اون استانداردهایی که از یه گوشی انتظار دارید همخونی دارن یا ندارن. حالا ما هم در این مقاله برای این که خرید رو برای شما راحت تر کنیم میخواهیم چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون

ردمی نوت 12 پرو 4G نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

بریم سراغ اولین محصولی که میخواهیم در بین بهترین های شیائومی تا 10 میلیون معرفی کنیم یعنی ردمی نوت 12 پرو که با ظاهر بسیار شیکی عرضه شده و کاملا تخته و روی قاب پشتی اون هیچ خمیدگی نخواهید دید. شیائومی برای این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و رزولوشن فول اچ دی داره و تقریبا چیزی حدود 86 درصد از فضای روبه رویی رو به خودش اختصاص داده. همچنین توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در  این نمایشگر 120 هرتزه که با پرچمدارها برابری میکنه.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Snapdragon 732G استفاده شده که برای کارهای روزمره قدرت خوبی داره. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه. در خصوص دوربین هم باید بگیم که دوربین اصلی سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره که در کل کیفیت خوبی ارائه میکنن.

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون

پوکو ایکس 5 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

برسیم به دومین محصول لیستمون یعنی پوکو ایکس 5 که بدون شک میشه اون رو یکی از بهترین گوشی های حال حاضر بازار تا ده میلیون تومان بشمار آوورد. کمپانی چینی برای این گوشی از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و رزولوشن فول اچ دی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه با گوشی های پرچمدار برابری میکنه و 120 هرتزه. در کل این صفحه نمایش از کیفیت بسیار خوبی برخورداره و شما میتونید محتواهای مختلف رو با کیفیت بالا در اون مشاهده کنید و در این بازه ی قیمت ایرادی به اون وارد نیست.

پوکو ایکس 5 از یه باتری با 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره که از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه. پردازنده هم یه تراشه ی Snapdragon 695 هست که عملکرد خوبی داره و تا حدودی هم میتونید روی باز کردن بازی های سنگین روی اون حساب کنید. دوربین اصلی این محصول دارای یه سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره و در نهایت هر دو در کنار هم میتونن به خوبی لحظات شما رو ثبت و ضبط کنن.

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون

ردمی نوت 13 4G نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

نوبت به آخرین محصول معرفی شده در این مقاله رسید یعنی ردمی نوت 13 که شیائومی براش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ استفاده کرده و حاشیه های این نمایشگر از نسل قبلیش کمتر شده تا شما محتوا رو در محیط بازتر مشاهده کنید. ولی در خصوص پردازنده این گوشی با نسل قبلی خودش یعنی نوت 12 فورجی فرقی نکرده و در هر دو از یه تراشه ی اسنپدراگون 685 استفاده شده که عملکردش قابل قبول هست و سرعت خوبی داره.

فرق اصلی ردمی نوت 13 با ردمی نوت 12 در دوربین اصلی اون هست که از سنسور 50 مگاپیکسلی به سنسور 108 مگاپیکسلی ارتقا پیدا کرده. باتری این محصول هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و ضمن پشتیبانی از فست شارژ طول عمر خوبی هم از خودش نشون میده.

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی