|

"لیلا اوتادی" فقط با یه توربان پیش آقایون عرب؛ وایی خرس گنده چه لیسش زد!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی بازیگر خوشگل ایرانی می باشد که ظاهرا به تازگی به قطر رفته و با لباس یک رنگ و نه چندان جالبش حاشیه دار شد.

لینک کوتاه کپی شد

لیلا اوتادی بازیگر جوان و جذاب ایرانی می باشد که در گاندو هم ایفای نقش داشته است. البته خانم بازیگر در این سریال نقش پلیس را داتش و چادری بود و از نظر بسیاری از کاربران لیلا خانم اوتادی با چدر و حجاب خوشگل تر از بی حجابش شده بود!

به گزارش«شایانیوز» اما لیلا اوتادی با توجه به اینکه چهره خوشگل و تو دل برویی داره میتونست با حاشیه و قرتی بازی خودشو خیلی بیشتر از چیزی که هست معروف کنه اما ظاهرا خانم بازیگر نخواست تا راه امثال خانم سحر قریشی و رهنما رو بره. لیلا اوتادی از فعالان اینستاگرام می باشد که بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد. البته که خانم خانما مدتی پیش درباره فالوور های فیک همکارانش صحبت هایی کرده بود که با توجه به تعداد دنبال کنندگان خودش یا باید حرفش را پس بگیرد و یا خودش را هم جعلی بداند! حالا در ادامه بیشتر درباره این موضوع صحبت می کنیم.

لیلا اوتادی به تازگی تصاویری از خود در کشور عربی منتشر کرد که ظاهرا به عنوان داور در جشنواره فیلم عمان مسقط حضور داشته. نوع پوشش او در این مراسم مثل همیشه مورد انتقاد کاربران قرار گرفت و خیلی ها به توربانش گیر دادند که چرا روسری نیست! در ادامه این عکس ها را مشاهده  کنید.

leilaotadii_1641205942_1

leilaotadii_1641205942_2

leila_otadi_60_1641176818

leilaotadii_1641205942_3

البته خانم های بازیگر ایرانی به دلیل رعایت قوانین حجاب در مراسمات خارجی که شرکت می کنند هم سعی دارند تا اروپایی طور و با کلاس باشند هم حجاب را رعایت کنند که خب نتیجش میشه چییزی که دیدید و چندان جالب از آب درنمیاد.

خرسی که خانم بازیگرو لیس زد!

اما از این ها که بگذریم لیلا خانم مدتی پیش هم ویدیوی در صفحه شخصی شون پست کردند که با تعجب زیاد کاربران همراه شد. البته که در این پست کامنت ها بسته می باشد اما در صفحات فن پیج و هنرمندان که پخش شده بود نظرات جالب بود.

وی در این ویدیو مثلا خودش است و خرسی بزرگ و قطبی صورتش را لیس می زند. برخی گفتند این خانم بدل اسکارلت جوهانسون بازیگر آمریکایی است که شباهت زیاد یبه لیلا اوتادی دارد و برخی هم آن را فتوشاپ و برنامه دانستند.

اسکارلت جوهانسون و لیلا اوتادی اسکارلت جوهانسون و لیلا اوتادی

اما افشاگری لیلا اوتادی درباره فالوورهای چهره ها

لیلا اوتادی زمانی که به رکورد ۲۰۰ هزار فالوئر در بین بازیگران ایرانی دست پیدا کرد نوشت:

«بیشتر از نصف فالوئرها جعلی و فیک هستن! من هیچ‌وقت براى اینستاگرام خودم فالوئر خریدارى نکردم چون دوست داشتم طرفداران واقعی‌م اینجا باشن و در ضمن احترام به شعور مخاطب براى من همیشه ارزش بالایى داشته و داره، مطمئنا شما عزیزان اونقدر باهوش هستین که متوجه بشین امکان نداره یه هنرمند و یا خواننده هالیوود با ۷ میلیارد مخاطب و هوادار در دنیا، تو اینستاگرامش ۲ میلیون فالوئر داشته باشه و هنرمند سینمای ایران با نهایتاً ۶۰-۷۰ میلیون مخاطب، همون تعداد یا حتى بیشتر از بازیگر مشهور هالیوود فالوور داره!»

حالا با این تفاسیر و گفته های خانم بازیگر که بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارند باید گفت جعلی و فیک هستند؟!

bartarpix_1624555953

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

ورزش مورد علاقه اش بدنسازی است و حتی مربی این رشته هم بوده. علاوه بر این ورزش به تنیس و اسب دوانی هم علاقه دارد و آن را به صورت حرفه ای دنبال می کند.

لیلا اوتادی مجرد است و یک بار شایعه ازدواجش با جواد نکونام منتشر شد که هردو این شایعه را تکذیب کردند و کبار هم شایعه ازدواج او با احسان علیخانی دست به دست شد که آن را هم تکذیب کرد.

وی فیلم بلند بنام شیطان شلوار لی می‌ پوشد و یک فیلم کوتاه بنام مهمانی زیر آب را کارگردانی کرده است.

خودش از سفر به عنوان تفریح مورد علاقه اش نام می برد و دوست دارد به جاهای ناشناخته سفر کند.

تاکنون در هیچ یک از مراسمات جشنواره فیلم فجر شرکت نکرده ، چون که معتقد است در آنجا مافیا وجود دارد.

تجربه هیچ عمل زیبایی را تا به امروز نداشته‌ است

_leila__otadi__1633456085

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا ، یه شوهر برای اینها جور کن.

  • King arab ارسالی در

    اصلا لباسش خوب نیست

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفانه هر چی شل حجابی و بدحجابی و مد نا متعارف توی جامعه میاد از همین بازیگرای خانم شروع میشه

  • ساعد ارسالی در

    این لیلا اوتادی حالا دیگه با عربها بسته؟
    رذالت تا کجا؟!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی