|

مهریه عجیب "صبا راد" تو ازدواج دومش؛ خانم مجری رُژگونه زدی یا کتک خوردی!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق تلویزیون و بلاگر حال حاضر اینستا می باشد که با میکاپ های غلیظ و تبلیغات زیاد کاربران رو حسابی کلافه کرده.

لینک کوتاه کپی شد

صبا راد چهره حاشیه دار اینستایی که البته در گذشته ای نه چندان دور مجری صدا و سیما بود آن هم از نوع معروفش! صبا راد بعد از سال ها اجرا در برنامه به خانه بر می گردیم به یکباره از کشور رفت به ترکیه اما خب طولی نکشید که خانم خانما به کشور بازگشت. ولی اینبار با رویی جدید.

به گزارش«شایانیوز» صبا راد را شاید هنوز هم مادران ما با همان استایل اتوکشیده قبلی اش بشناسند اما خانم مجری به مرور در فضای مجازی همانند خیلی های دیگر رنگ عوض کرد و حالا اگر بخاطر معرف بودن و قوانین نباشد همان تکه توربان و تل را هم روی سر بقی نمی گذارد. حالا کاش فقط موضوع بی حجابی در مو بود، صبا خانم در پوشش و استایلش هم دیگر خجالتی ندارد و گاهی با لباس های تنگ و ناجور خانگی جلوی دوربین هم می آید!

این ها همه در حالیست که صبا راد زمانی که آزاده نامداری فوت نشده بود و فیلمش در خارج از کشور بی روسری پخش شد، حسابی به او لقب دو رویی را چسباند اما حالا کیه که خود صبا خانومو جمع کنه! وی در اینستاگرام تبدیل به بلاگری پر تبلیغ شده که روزانه کلی استوری از معرفی هاش و آشپزی هاش میزاره. این تنها محتوای پیج صبا راد می باشد که در این بین مواردی هم از خودش منتشر میکنه و جملاتی کلیشه ای و انگیزشی روشون میزاره! در ادامه نمونه استویر های جدید او را مشاهده می کنید.

البته که طرز تهیه غذاها و آموزش خیلی هم خوبه و چیزیه که طرفدار داره اما خب اینهمه به رخ کشیدن غذاهای رنگارنگ برای خانوم هایی که توان مالی خوبی ندارند چندان خوشایند نیست که هیچ ممکنه دلشون به درد بیاد!

sabarad.official_2761205454829805131_1108653063

اینهمه آرایش برای جذب فالوور؟!

مورد دیگر اینکه همانطور که گفتیم صبا راد  روزانه معرفی های بسیار زیادی دارد که نرخ هنگفتی هم براشون تعیین کرده. اما جدا از تبلیغات، همه ما صبا راد را در پسِ ذهنمان خانومی ساده و زیبا به یاد داریم اما حالا خانم مجری جدا از شُل حجابی با کیلو کیلو آرایش غلظ و رژ گونه ای پر رررنگ جلوی دوربین اینستا میاد تا توجه کاربر رو به خودش جلب کنه و جذب فالوور بیشتری داشته باشه.

اما واقعا اینهمه میکاپ برا یک خانم اون هم خانمی که عمل زیبایی داشته چه لزومی داره؟! شاید بگین مربوط به خودشه و به کسی ربطی نداره اما سلبریتی ها وقتی موردی رو در پیجی پابلیک منتشر می کنند باید هم در انتظار نظرات مختلف باشند. خیلی ها هم به مرور از خانم سلبریتی الگو برداری می کنند که چندان جالب نیست.

خوانندگی صبا راد

صبا راد از آنجایی که صدای خوبی دارد و قبلا هم سابقه همخوانی با همسرش و رادیو و... داشته حالا نمی تواند تنها در خانه بنشیند و بی هیچ فعالیتی زندگی خود را بگذراند. وی مدتی پیش مستر کلاس گذاشته بود حالا هم همخوانی به طور مستقیم در آهنگ همسرش مانی رهنما را تجربه کرد.

ظاهرا صبا خانم کیلومتر ها با صبای مجری فاصله پیدا کرده و حالا هم برای خود بلاگری شاخ شده و هم خواننده!

Untitled

بیوگرافی صبا راد

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد  گویندگی را در رادیو و از سال 75  آغاز نمود.

ناگفته نماند صبا راد قبل از ازدواج با ماهنی رهنما با آقای مرتضی علی آبادی ازدواج کرده بود که به طور سنتی بود و این زوج را خیلی زود پای سفره عقد نشاند اما طولی نکشید که به طلاق منجر شد.

مانی رهنما هم قبل از صبا راد ازدواجی داشته و حتی یک پسر هم دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر شما زنه و شوهر لوس هستین حداقل حرمت اون پیر زنو داشته باشین کجا رفت اون احترام خدایا که کجا داریم ما

  • فراموش شده ارسالی در

    هیچ کاری تو این مملکت آسونتر از درآوردن پول مفت نیست. چند روز پیش تو مترو یه خانم تو بخش آقایون گدایی میکرد. وقتی پیاده شدم به پلیس مترو گفتم شما باید جلوی ایشون رو بگیرین ، با اخساسات مردم بازی میکنه ، حالا دست فروشی یه چیزی . بنده خدا گفت پریروز ساعت 11 صبح گرفتیمش ، از ساعت 9 اومده بود و تو کیفش 560 هزار تومن پول بود . یعنی ساعتی 280 هزار تومن. آزاد شده دوباره اومده . حالا شما بگین خانم راد و امثال ایشون از این گدا کمترن؟ خب راهش رو یاد گرفتن تا جیبشون رو پر کنن منتهی اون گدایی میکرد ، اینها خونمایی.

  • موسوی ارسالی در

    آخه کجای اسلام گفته این همه موهاتون رو بیرون بریزید ؟ آیا حجاب فقط مال تلویزیونه ؟ آیا شما مسلمانید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    صدات واقعا بی نظیر و دلنشین هست اما با حجاب خیلی خیلی خشکلتر بودی عاشق صدا و تیپ قبلیت بود

    • ناشناس ارسالی در

      صداش بینظیر بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی