|

"مریم معصومی" شوهر نکرده مامان شد؛ دلبری خانوم خانوما با این میکاپ فوق العاده!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر جذاب ایرانی که راه به راه در پی خوشگذرانی و خوشگلاسیون است اینبار عکسی از خود با میکاپ مریم رهنما منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مریم معصومی بازیگر دوست داشتنی و با نمک ایرانی می باشد که بیشتر هم نقش طنز مثل "سه دنگ سه دنگ" بهش میاد تا نقشای جدی مثل "همه چیز آنجاست". البته که اگر شما بیننده جفت سریال ها بوده باشید متوجه استعداد این بازیگر در هر دو کاراکتر شده اید.

به گزارش«شایانیوز» مریم معصومی هنرمندی مایه دار است که زندگی مرفهی دارد و دائما یا در پی گشت و گذار است و یا آرایشگاه و مهمانی و خب ازونجایی هم که علاقه زیادی به عکس و فیلم دارد راه به راه آن را ها منتشر می کند. مریم معصومی چهره نچرالی ندارد اما خوشگل و خوش استایل است که هر بار با کلی فیلتر اینستایی پلنگ طور هم می شود. این بازیگر جوان این روز ها در سینما و تلویزین کمرنگ شده اما در عوض در تئاتر و اینستاگرام زیاد دیده میشود!

در ادامه تصاویر جدید مریم معصومی را مشاهده می کنید که مدل میکاپ شده است اون هم مدل سالن میکاپ آرتیست خفنی مثل خانم مریم رهنما که کلا هنرمندان و سلبریتی ها دعوت میشن.

maryammasoumi__1643118856_1

maryammasoumi__1643118856_2

هک پیج و استوری نامربوط

صفحه شخصی اینستاگرام مریم معصومی تا به الان 891 پست منتشر شده با کلی استوری هایلایت شده دارد. این بازیگر جوان را 1 میالیون 200 هزار کاربر دنبال می کنند و اغلب هم نظراتی مثبت و خوب می گذارند که خب همین یکی از نشونه های محبوب بودن و یا نبودن یک هنرمند در میان مردم است.

خانم بازیگر قطعا شخصی را به عنوان نگهدار امنیت پیج دارد اما ظاهرا چند روز پیش صفحه مریم معصومی هک میشه طرف هم لا به لای استوری های خانم بازیگر عکس خودشو منتشر کرده و ظاهرا تحت تعقیب بین المللی هم هست!

Untitled

خوشگلاسیون خانم بازیگر تو اینستا

همانطور که گفتیم مریم معصومی خیلی زیاد اهل آرایش و قر و فر است و خب با وضع مالی خوبی هم که داره احتمالا دغدغه ای مثل مشکلات اقتصادی مردم نداره. اگر سری به پیج مریم معصومی بزنید میبینید که فیلم و عکس های زیادی از ورزش و خوشگذرانی هایش می گذارد تا جذب فالوور کند.

 اما روند بلاگر ها و خلاصه چرخاندن پیج به دست کسانی که معروف و یا اینفلوئنسر هستند اینجوریه که از کافه گردی و بیرون رفتناشون منتشر کنن و یا از ارایشگاه رفتن و خوشگلاسیون هایی که دارن بزارن و یا تیپ و استایل های شیک و خفنی که میزنن!

مریم خانم معصومی هم زیاد تیپ های خاص و لاکچری میزنه. خیلی وقتام از گشت و گذار و خارج رفتناش میزاره اینبار هم لاک ژلی که تازه عوض کرده رو به رخ کاربرا کشید و نشون داد! ظاهرا قرتی بازی و فخرفروشی این روزها درآمد بیشتری داره تا زحمت کشی و کار یَدی!

البته که خانم بازیگر با نشون دادن دست و لاکش ناخن کارشم تگ کرده و تبلیغی هم براش زده. اینجوری هم خوشگل کرده و هم پول تبلیغشو گرفته. میدونید که تبلیغات چقدر تو اینستاگرام ترند شده و چه کسب درآمد خوبی هم داره.

حالا شما فکر کن از قبل هم معروف بوده باشی و مایه دار هم باشی دیگه همه چی تمومه و ده هیچ از بقیه جلوتری و به راحتی مثل خانم های بازیگر میتونی تبلیغ بگیری و دست آخر هم مانند خانم بهاره رهنما پول رو پول بزارید!

maryammasoumi__1637839593

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است.

مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است. و دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

hotfamousface_1540353022

خانم بازیگر ازدواج نکرده بچه دار شد! 

ناگفته نماند مریم معصومی هاپویی پشمالو به نام سیمبا دارد که البته فامیلی خودش را هم بر روی او گذاشته. یعنی سیمبا معصومی، و براش شناسنامه هم گرفته و کاملا خودشو مامانِ سیمبا جان میدونه و باباشم، پدر بزرگش!
 
maryammasoumi__fanpage_1605193394

شوهر ایده آل از نظر خانم معصومی

او در مصاحبه ای در خصوص ویژگی های همسر ایده آلش گفته که در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است. به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیر سایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است. دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده اش باشد من مرد کامل و مستقل دوست دارم.

maryammasoumi__2746613663449981455_1251077275

Untitled+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی