|

"ستاره پسیانی" بعد جیران شده یه نچرال فِیس پر مدعا؛ استایل لب آبی خانوم با گونی!

setareh pessyani shayanews

ستاره پسیانی بازیگر نقره خانوم در جیران می باشد که تو اینستاگرام هودارای خاص خودش رو داره و به تازگی تصویری تو دل آب براشون منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ستاره پسیانی بازیگر جذاب و خوش آتیه ایرانی می باشد که البته اصلااا سختیه بازیگرای دیگرو برای ورود به این عرصه نداشت و خیلی راحت تر از چیزی که فکرشو کنید اومد و بازیگر شد. حالا چرا چون ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی بازیگر مشهور سینما می باشد که سالهاست در این حرفه فعالیت دارد و هنرمندی کاربلد است که خب ستاره پسیانی اگه تو اینهمه سال روز دو کلمه هم از این عرصه یاد گرفته باشه تا به حال هنرمندی خفن برای خودش شده که البته شده!

ستاره خانوم پسیانی شاید چندان هنرمند جنجالی نباشه اما کارش رو خوب بلده و توانایی بازیگری رو داره. وی چندان اهل بازی در قالب کاراکتر های طنز نیست اما در عوض حسابی تو نقشای جدی میدرخشه. ستاره پسیانی در حال حاضر هم در سریال شبکه خانگی "جیران" و هم در فلم "علفزار" ایفای نقش کرده و از بازیگران اصلی نیز محسوب می شود. 

ستاره پسیانی در اینستاگرام نیز بعد از این دو کار بیش از پیش مشهور  شد. به خصوص در نقش نقره خانوم جیران که خیلی ها اصلا شیفته خانوم خانوما شدند و حالا ستاره پسیانی نزدیک به 200 هزار دنبال کننده داره که البته فعالیت خوبی هم براشون میکنه و زیاد عکس میذاره و همانند هنرمندان خشک و سیس بگر نیست که سالی یبار ازشون عکس میبینی!

اما در ادامه تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کند که با لباس ساحلی تو دل دریا هستند و با ژست مثلا حواسم نیست کار رو تموم کردند.

Untitled

ستاره پسیانی یه نچرال فِیس پر مدعا!

ستاره پسیانی از بازیگرای نچرال فیس و باحال سینما و تلویزیونه که البته خیلی هم مغروره و حتی بیشتر از پدرش خودش رو خفن میدونه! 

از خوبیای ستاره خانوم پسیانی اینه که همانند خیلی از همکاراش اهل آرایش های شدید و غلیظ نیست و ترجیحش بر اینه که چهره ای هنرمندانه داشته باشه و البته اعتماد به نفسی بالا! 

خانوم بازیگر اهل تیپای نامتعارف و تو چشم هم نیست و اکثرا با استایل ها گشاد دیده میشه. در ادامه نمونه بارز مواردی که گفته شد رو در اکران "علفزار" از ستاره پسیانی مشاهده می کنید.

Untitled

وقتی ستاره پسیانی ترلان خانومو از تو بغل هوادار میکشه بیرون!

اما همانطور که گفتیم ستاره پسیانی در علفزار بازی کرده و یکسره با ترلان خانوم پروانه در حال اکران رفتن هستند. مدتی پیش در شیراز زادگاه ترلان پروانه مراسم اکران مردمی دیگری برگزار شد که اتفاقاتی عجیب افتاد. ترلان پروانه خب یه دختر دهه هفتادیه و سن و سال بالایی نداره به همین دلیل دختر پسرای تینیجر بیشتر دوستش دارند و جدیدا هم خیلی زیاد با فالوورا و هواداراش مهربون شده و یا شاید هم میخواد مخاطب دوستی رو یاد بگیره و ادامه بده.

به همین جهت یکی از هواداران دختر وقتی ترلان پروانه رو بغل میکنه حسابی فشارش میده که البته کار درستی نبود اما نکته که وجود داشت این بود که ستاره پسیانی در این بین به دختر هوادار تذکر میده که خب برخی از کاربران گفتند از حسودیش بوده و برخی گفتن میخواسته ترلانو نجات بده!!!

همونطور که گفتیم ستاره پسیانی در جیران نیز ایفای نقش ارد. خانوم بازیگر در جیران همباه با بهرام رادان ، امیر جعفری و مهدی پاکدل همبازی شده که در ادامه ویدیویی از پشت صحنه اونها مشاهده می کنید که در حال تمسخر امیر جعفری هستند.

Untitled

بیوگرافی خارجکی ستاره پسیانی

تاریخ تولد ستاره پسیانی به ۱۷ شهریور ماه ۱۳۶۴ در تهران برمی گردد. ستاره پسیانی، فرزند زوج هنری به نام های آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بود. خسرو نام تنها برادر ستاره پسیانی میباشد که در حرفه بازیگری و تئاتر، مشغول به فعالیت است و مادربزرگش مرحومش که نیز از بازیگران به شمار می رفت؛ جمیله شیخی نام داشت.

Untitled

تحصیلات ستاره پسیانی

با اینکه ستاره پسیانی، علاقه فراوانی به بازیگری داشت اما در رشته گرافیک، ادامه تحصیل داد و از هنرستان سوره، مدرک دیپلم گرافیک دریافت کرد. سپس به روسیه مهاجرت کرد تا در آن جا ادامه تحصیل دهد. وی در دانشگاه وارنژ روسیه، تحصیلات آکادمیک خود را با موفقیت تمام کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Par.nic ارسالی در

    با سلام
    نویسنده سایت واقعا عالیه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی