|

فیلترای آتیشیِ "فریبا نادری" عین پیاز لایه لایه شده؛ دیگه کوکا باز نکن میفرستم برات زمزم!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر سریال ستایش که کفِ هر چی فیلتره رو درآورده، به تازگی یه عکس بدون فیلتر از خودش منتشر کرد که همه رو متعجب کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که آخرین بار تو مجموعه "ستایش 3" در قاب تلویزیون ظاهر شد. فریبا نادری که این روزا بیشتر از بازیگری در حوزه اینستابازی داره حسابی میترکونه و کسی رو دستش نیس، تقریبا میشه گفت یه سوتون شده واسه خودش. فریبا نادری از زمانی که سلبریتیا و بازیگرا زدن تو کار عکس گذاشتنای رنگ و وارنگ از خودشون، اونم اومده تو کارو اینقدر از فیلترای مختلف اینستا استفاده کرده که دیگه گویا اگه اینستا بخواد یه فیلتر جدید بذاره اول میده فریبا خانوم امتحانش کنه بعد واسه کاربرای دیگه اش میذاره!

فریبا خانوم که این روزا در هر شرایطی که بتونه از خودش عکس میذاره اونم با فیلترای چندلایه، به تازگی یه پست جدید گذاشت که در کمال تعجب از فیلتری توش استفاده نکرده بود. این خانوم بازیگر که کلا دوست نداره از تیپ و استایلاش عکس بذاره و میخواد هر جور که شده فقط از فیسش فوتوهای جورواجور برای طرفداراش منتشر کنه، با این پست جدیدش کل فکت هایی که برای خودشیفتگیش وجود داشتُ کامل کرد و با گذاشتن عکس بدون فیلتر میخواد ثابت کنه در این زمینه چیزی از بقیه سلبریتیا و همکاراش کم نداره.

q

سیس گرفتنای عمیق فریبا نادری با فیلترای لایه لایه!

فریبا نادری از بازیگراییه که معلوم نیس فازش چطوره. یعنی یه بار از خودش تو بدترین حالت ممکن با استایلایی که شما تا دم در خونتونم نمیپوشین، میگرده و یه بار هم اینقد آلاگارسون میکنه و فیلتر میندازه رو فیلتر که نشون میده اینستا حسابی کفشه.

فریبا خانوم که زندگی خیلی لوکس و مایه داری با شوهر دومش درست کرده و فک همه رو چسبونده زمین، این روزا اینستا رو خونه دومش کرده و تو هر شرایطی که بتونه هی از خودش عکس میذاره اونم با شونصدتا فیلتر که خود اینستا میمونه تو کفِش!

edf

w

e

فریبا نادری تبدیل به خانوم آسانسوری با شالای تکراری شد!

تو اینستا و فضای مجازی حرفای زیاد و جورواجوری درباره فریبا نادری زده میشه و اغلبش هم به این موضوع اشاره داره که چطوری فریبا خانوم که مدام با ماشین لوکسشُ و دور دورای خفن خوفش فخر میفروشه چرا یکم به ظاهر و سرو وضع خودش نمیرسه. شالای تکراری و خرسیِ خانوم که انگاری جزو ترندای مخصوص فریبا نادری به حساب میاد، از بدو تولد خانوم!

هی سرش بوده و تا حالا هم پایه همه فیلتر انداختنای فریبا نادریه. علاوه بر این خانوم بازیگر یه مدتیه زده تو کار عکس گرفتن تو آسانسور و هر جوری که بتونه میخواد روی بقیه رو کم کنه که البته داره موفق هم میشه! چون هیچکس نمیتونه اینقد یه چی رو بپوشه که دیگه خودشم خسته شه!

jjg

gf

فریبا نادری و ماجرای ازدواجش که سرواتَه بوده!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و شوهر اولش آقای مسعود رسام بوده که با وجود فاصله سنی 27 ساله بهش علاقه مند شد و با هم ازدواج کردن. اما این وصلت با بیماری و فوت همسرش به پایان رسید. فریبا خانوم چندین سال بعد با همسر دومش آقای مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حالا هم دختری به نام یارا دارن و زندگی خوب و خوشی رو در کنار هم میگذرونن.

اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود. خانم بازیگر در این گفتگو صریح و واضح اما با لحنی طناز می گوید که اوایل همسرش بگیر نبوده و او برای این ازدواج پیش قدم شده است!!!

ffs

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی