|

ویدیویی از فریبا نادری با داداشش که فالوورا هَنگ کردن؛ بعد ستایش چه در پیت تیپ میزنه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری که همیشه تو اینستاش در حال عکس و فیلم گذاشتنه اینبار یه پستایی گذاشت که فالووراش حسابی هنگ کردن!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای به نام و جذاب تلویزیون که سالهاست در این عرصه دیده میشه و قاب جادویی باهاش آشناییت کامل داره. اما چرا گفتیم تلویزیون و سینمارو نگفتیم؟ چون فریبا نادری از جمله بازیگرانی هستش که چندان در سینما دیده نمیشه و بیشتر تو سریال های صدا و سیما و خونگی حضور داره اما با این حال فریبا نادری به تازگی در فیلمی به نام "خائن کشی" ایفای نقش کرده که هنوز به مرحله اکران نرسیده ولی نکته جالبش اینه که این فیلم هم باز از بازیگرای تلویزیونی بیشتر درش استفاده شده و چهره هایی همانند الهام حمیدی و یا نرگس محمدی و فریبا خانوم که بیشتر تو سریال ها هستند در آن بازی کرده اند!

همونطور که گفتیم فریبا نادری کارنامه کاری خوبی داره اما در اصل با بازی در سریال "ستایش" حسابی ترکوند و با وجود اینکه ابتدا به دلیل نقشی منفی که داشت تو چشم مخاطب منفور شد اما به شهرت خیلی خوب رسید. فریبا نادری حالا بیش از 2 ملیون فالوور در صفحه اینستاگرامش داره که دوست دار وی هستند و چنان تو کامنتا نظرات منفی براش نمیاد و اتفاقا کلی هم فن پیج داره!

فریبا نادری در این صفحه تصاویر بسیار زیادی از خود منتشر میکنه اما خلاقیت چندانی نداره و همش یه مدل عکس میگیره جوری که انگاری تنها هدفش عکس گرفتنه نه هیچ چیز دیگه ای. در ادامه جدید ترین پست خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که مثل همیشه موهایی رو هوا داره اما بالاخره روسریش عوض شد!!

Untitled

فریبا نادری و پیج عجیب غریبش!

فریبا نادری در کل هییییچ برنامه ریزی در پیج خود نداره و همینجوری هپلی و درب داغون هرچی گیرش بیاد منتشر میکنه جوری که اصلا معلوم نیس کی به کیه و چی به چیه!

البته که برخی از عکس های خانوم بازیگر هم به این شکله که مثلا میاد یه سلفی میگیره ولی با لبانی غنچه! و یا چشمانی خمار! که در نهایت حسابی براش حرف و حدیث درمیارن. اما همه اینها به کنار فریبا نادری به تازگی ویدیوی پست کرد که کمی تا قسمتی قاطی پاتی بود و مشخص نبود بالاخره منظور ایشون چیه! ابتدا با عکس داداش جانش روبرو میشیم و بعد با فیشال خودش و در نهایت لاک هایی که دارن جوان سازی دست رو نشون میدن!!

وقتی فریبا نادری از سلاطین تیپای داغونه!!

اما فریبا نادری درسته که زیاااد از خودش عکس منتشر میکنه اما اصلااا استعداد خوبی در خوشتیپی و یا ژست های درست حسابی نداره و هیچگاه خانوم خانوما رو با استایلی جذاب ندیدیم! این عقیده برای تصاویری است که در صفحه اش منتشر میکنه و تو طول روز تیپ میزنه، اما در مراسمات فربیا نادری با ظاهری جذاب تری دیده میشه!

مثلا این چند روزه تو تابستون یاد گرفته رنگی میپوشه اما در اجق وجق ترین حالت ممکن! خانوم بازیگر که سعی داره هم خنک و راحت لباسش رو انتخاب کنه و هم رنگی باشه، از اینور بوم میوفته و ظاهری بسیار نامناسب پیدا میکنه که هم برای شخصیتش چندان جالب نیست و هم برای سن و سالش!

در ادامه نمونه ای بسیار جدید از آن را مشاهده می کنید که خانوم بازیگر همراه با رفیق جانشون هستند که واقعا شلوار گل گلیه سرخابی همخونی خوبی با مانتوش نداره و برای بیرون رفتن چندان زیبا و آراسته نیست!

gtt

فریبا نادری و عشقِ به خرس!

در ابتدای متن فریبا نادری رو با شالی سبز رنگ و سنتی طور دیدیم اما فریبا خانوم نادری علاقه خاصی به سبک خرسی داره و یک یا دو شال با از این طرح داره که همیشه سرش میکنه اما سول اینجاست که خانوم بازیگر با اینهمه ثروت شوهر و کارکرد خودش چرا همش همین یکی دو تا شال سرشه و بیشتر میخوره شرایطی نه چندان مناسب از لحاظ مالی داشته باشه تا مایه دار!! 

حالا نکته دیگه ای که وجود داره اینه که فریبا نادری از دسته خانومایی هستش در سینما که شوهری پولدار داره و وضع مالی و خونه زندگی لاکچریش حتی همکاراش رو هم متعجب ساخته! در اامه تنها نمونه هایی از تصاویر خانوم بازیگر را مشاهده می کنید.

Untitled

شغل خوشمزه خانم نادری که صداشو درنمیاره

خانم نادری در خرداد سال 96 به همراه همسرش یک رستوران بنام دلیجان تاسیس کردند. در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ابوالفضل احمد زاده تخمدل ارسالی در

    خیلی خوب بود ه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی