|

"لاله مرزبان" با اَبروی موکتیش یه سایه زد غلیظ؛ تو ستایش حراست بود تو واقعیت ژانگولر!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر سریال ستایش که دختری محجبه بود در اینستاگرام تصویری از خود استوری کرد که یه زمین تا آسمونی با اون کاراکتر فرق داشت!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- لاله مرزبان بازیگر خوشتیپ و باحال ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های مشهوری ایفای نقش کرده و خودشم با چهره کاملا شناخته شده و معروفه اما شاید با اسم و رسمش چندان شهرت پیدا نکرده هنوز و جای کار زیادی داره. لاله مرزبان رو اگه بخوایم یادتون بیاریم باید سریال پربیننده و ژاااب "ستایش" رو نام ببریم که هم اون زمونا سر پخش اصلیش حسابی ترکوند و هم حالا با گذشت چند سال وقتی از آی فیلم پخش میشه همچنان کلی بیننده و هوادار داره. لاله مرزبان حالا کجای کار بود؟ یادتونه تو فصل سوم این مجموعه بازیگر کاراکتر نازگل دختر ستایش تغییر کرد؟ خب لاله مرزبان همون خانوم وکیل یا نازگل خودمونه که در فصل سوم حضور داشت.

لاله مرزبان البته که سابقه بازی در سینما رو هم داره و همراه با علی شادمان در فیلم "مهمانخانه ماه نو" نیز ایفای نقش کرده اند. لاله مرزبان رو اما خیلیا با همون تیپ و ظاهر تو ستایش میشناسنش و خب از اونجایی که چهره ای مثبت و ساده هم داره فرض اینکه خانوم خانوما نامتعارف میپوشه براشون سخته اما خب این دلیل نمیشه که یک بازیگر چون در فلان نقش اون شکلیه تو واقعیت هم باید همونجور باشه در غیر این صورت الفاظ ناشایست حقشه!!!

اما لاله مرزبان از اون مدل دختراییه که عاااشق عکس گرفتنه و انصافا تصاویر قشنگی هم ثبت میکنه و اینجوری نیست که ژست و حرکت بلد نباشه اما خب معمولا تیپاش جوریه که بیشتر به اروپا میخوره نه ایران! در ادامه استوری جدید خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید.

t

ترفند خانومای ایرانی واسه عکسای اونجوریشون!!

خانومای بازیگر ایرانی خب همانند همه خانومای جهان هم عشوه گری بلد هستند و هم به خوبی میتونن استالی های جذاب برای خود بسازند اما از اونجایی که محدودیت دارند و دست و پاشون کمی تا قسمتی بستس، یه جور دیگه وارد عمل میشن! لاله مرزبان از همنی دسته خانوماست که تلاش میکنه تا صفحه اینستاگرامش علاوه بر اینکه تولید محتوای کار های مربوط به حرفش رو داره جذابیت عکسی هم داشته باشه و واقعا خلاقیت خوبی هم داره!

در ادامه استوری خانوم خانومارو مشاهده می کنید که زاویه و رنگ چشمگیری داره و نظر کاربران رو حسابی به خودش جلب کرده!

o

لاله مرزبان عاشق گربه ها!

لاله علاقه زیادی به گربه دارد او در استوری اینستاگرام خود هم عکس پربه خوشگلش را گذاشت و کلی بوسه هم برایش فرستاد. گربه خانم بازیگر به نظر از نژاد سیبرین فارست است که اصالتی روس دارد و بسیار جذاب و خوشگل است.

l

وقتی لاله مرزبان میخواد خارجی طور باشه و یکی پابرهنه میاد وسط تریپش!

به گفته کاربران لاله خانوم علاقه زیادی داره شبیه بازیگرای خارجی و هالیوودی به نظر بیاد، واسه همین هم با استایلای جینگولی که زمین تا آسمون با تیپاش توی فیلما و سریالاش فرق داره دیده میشه. مثلا تو این عکس ها لاله خانوم با کلی ترفند و ژست سعی کرد خودش رو شبیه آدری هپبورن بازیگر مشهور بریتانیایی که برنده کلی جایزه شده دربیاره و تا حدودی هم موفق بود. اما اون خانوم پشت سر متاسفانه عکس رو خراب کرد!

در واقع خانوم لاله مرزبان عزیز قصد داشت با این عکس این حس رو ایجاد کنه که  تو خیابونایه ونیز ایتالیا هستش اما یهویه خانوم بامقنعه و باحجاب عکس رو زیرسوال برد!

jf

چهره شیطون و فرشته لاله مرزبان که خدا بهش داده!

لاله مرزبان از اون دسته چهاه هایی هستش که هر دو جبهه بهش میاد و میتونه در بازیگری هم دو جانب رو قبول کنه و هم یه دختر شر و.شیطون با تریپای نامتعارف باشه و هم یه دختر آروم و باحجاب.

میگید نه؟ پس در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کندی که لاله مرزبان برای یکی از مراسمات سینمایی تشریف فرما شده بود و استایل نامتعارف خانوم مورد توجه کاربرن قرار گرفت!

uu

بیوگرافی لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد. میمیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است که بالاتر گفته بودیم از خوبیای چهره خانوم خانوما!

این بازیگر جوان یک خواهر بنام سها دارد که البته تصویری از خانواده خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نمی کند.

f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی