|

"مریم معصومی" با تیپی سیس اومد که یه تریلی نمیتونه بِکشتش؛ اینا ناخونن یا اره برقی!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر همه چیز آنجاست این روزا با کلی چیتان پیتان اینستا رو ترکونده و حالا با یه تیپ که اونو شکل نردبون کرده رُخ اومده چطور!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مریم معصومی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با سریال "همه چیز آنجاست" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. اما بعد از بازی در این سریال مریم معصومی تصمیم گرفت از بازیگری عقب بیفته و تو اینستا مشغول فعالیت های عجیب غریب برای کسب شهرت بیشتر بشه. مریم معصومی به دلیل داشتن استایل و ظاهر خفن، این روزا با کلی آتلیه و میکاپ آرتیست داره همکاری میکنه و کل فضای مجازی رو با عکسای رنگ و وارنگش داره میترکونه.

مریم خانوم به تازگی در مراسم اکران یکی از فیلم های ایرانی حضور پیدا کرد و با استایل اروپاییش چشم همه عکاسا رو انداخت رو خودش. خانوم تو این مراسم با یه مانتو که سر تاپاشو فرا گرفته داره یه طوری مانور میده که انگاری چیه حالا و با کفشای دو برابر قد خودش شده یه پا نردبون. حالا از اینا که بگذریم دستکش های توری مریم معصومی که رسما با ناخن های صد متریش پاره شده یه جوری بدفرم و بد استایلش کرده که میشه گفت تابحال کسی رو با این تیپ داغون ندیدین و نخواهید دید.

مریم معصومی که کلا عادت داره هیچی تو ادا و اصول موقع عکس گرفتن کم نمیذاره، با یه سری فرم های عجیب غریب یه طوری عکس انداخته و فاز گرفته که انگاری دوربینا رو رسما برای عکاسی از خودش مامور کرده. بعدشم اومده همه عکسا رو ریز به ریز تو پیجش گذاشته و کپشن نوشت که برای تشکر از عکاسا همه رو میذارم. خانوم اگه یکی بیاد تو پیجتو یکم بگرده قطعا با حجم خودشیفتگی شما آشنا میشه و میدونه این مدل حرف زدنا مختص شما نیست و همش واسه جذب فالوور بیشتره و بس!

t

r

w

مریم معصومی با گنگ خفنی که یه تریلی نمیتونه بِکشتش!

مریم خانوم از زمانی که وارد فضای مجازی شد و بیشتر از اینکه به عنوان یه بازیگر شناخته شه، به عنوان یه اینستاباز قهار به چشم اومد، تصمیم گرفته کلا همه چی رو بذاره کنار و دیگه قید اینکه باید اینطوری بگرده و اونطوری بگرده رو کلا بذاره کنار.

حالا خانوم خانوما از اون روز بدجور زده تو کار استایلای عجیب غریب و هالیوودی و با هر کسی از آرایشگر تا بازیگرای دیگه عکس میندازه با استایلایی که اگه ببینیش میگی قطعا ایشون مسیرش به دوربین سینما هم نیفته. حتی به تازگی یه استایلای خاصی رو برا خودش درست کرده که با فازگیریای گنگ بالا قاطیش کرده و شده یه چیزی که اصلا نگو و نپرس!

jj

g

hhh

وقتی مریم معصومی میخواد با خودش بودن گند بزنه تو گذشته!

مریم خانوم که کلا سلطون هر چی فیلتر خفن خوف و غوغاییه، بعضی اوقات یهو از اون دنده پا میشه و با فیس وارفته چنان میزنه هر چی که داره رو میترکونه که اصلا انگاری اون کسی که کلی زیر دست میکاپ آرتیستا بوده و داشته کل اینستا رو با کاراش غوغایی میکرده، حالا با یه فیس بدون میکاپ که تا حالا ندیدی چنان ژستی اومده که بیا و ببین.

البته این بانو از بس با میکاپای کیلویی از فیسش رونمایی کرده و کلی تعریف و تمجید شنیده که اعتماد به سقفش وحشتناک شده و حالا فک میکنه هر جوریکه از خودش عکس بذاره کاملا اوکیه. حتی این خفن بازیا به قدری روی خودشیفتگی هاش تاثیر گذاشته که خانوم یه پا بیزنس مَن هم شده و سعی داره هر جوری که میتونه از خودش غول تجارت هم بسازه. شهرت بدجوری واسش نون و آب داشته ها!

as

ds

hg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • جنابی ارسالی در

    بسیار عالی و شیک
    ممنون از خانم معصومی بابت گذاشتن عکساشون
    خیلی دوس دارم ایشون رو از نزدیک ببینم

  • الی ارسالی در

    خب ب ت چ
    تو چرا میسوزی که اینا رو گذاشتی دلش میخواد
    مگ باید از تو اجازه بگیره

  • کامران حشمتی ارسالی در

    خدایی خوشگله اصلا همه چی تموم

  • Elena ارسالی در

    خ به تو چه گذاشته که گذاشته باید حتما از تو اجازه بگیره

  • ناشناس ارسالی در

    خو این الان مثلا یعنی چی؟
    یکی از شلوارهاش مثل کیسه زباله میمونه
    درسته مدولی خواهشا اندکی تفکر هنگام خرید!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی