|

وقتی "مهسا طهماسبی" با رفقاش تریپ میزنن اروپایی؛ خانومای لَمینتی همگی گفتن سیییب!

mahsa tahmasebi shayanews

مهسا طهماسبی از بازیگرای جذابیه که تو سریالای خوبیم ایفای نقش داشته ب همین دلیل عکسایی میذاره چهت شهرت که شیطنت ازشون میباره!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهسا طهماسبی از بازیگرای دهه هفتادی و جذاب تلویزیونه که این روزا سریالشم داره از شبکه آی فیلم پخش میشه. حالا کدوم سریال؟ "دیوار به دیوار" یه مجموعه جذاب بوده و هست که کلی هم بازیگر شاخ و مشهور داره و مهسا طهماسبی نیز یکی از هنرپیشه هاشه که همراه با پارتی جانِ معروفش همبازیه! البته که مهسا طهماسبی در سریال "برف بی صدا می بارد" نیز ایفای نقش کرده اما شاید هنوز چندااان شناخته شده با اسم و رسمش نباشه و مخاطب بیشتر خانوم خانوما رو با چهرش بشناسه!

مهسا طهماسبی همونطور که اشاره کردیم یه پارتی کلفت داره به نام فرهاد آئیش و مائده طهماسبی که هر دو از هنرمندای به نام با کارنامه کاری خفن هستند. مائده خانوم طهماسبی از بازیگرای خوش استعدادیه که تو فیلماش شاید به نظر مظلوم بیاد اما در حقیقت خانوم بازیگر بسیار شیطون هستند و در صفحه اینستاگرامشونم تصاویری دلبرونه منتشر می کنند که در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

مهسا-طهماسبی-19

مهسا طهماسبی از هفت آسمون گشت و آقای شوهرشو پیدا کرد!

مهسا طهماسبی همانند بسیاری از همکارای خانومش که تا مشهور و دیده میشن میرن تو فاز عکس گذاشتن های اینستایی تا بیشتر به چشم بیان و جذب مخاطب کنند، ایشون نیز چنین شد و تصاویر بسیار زیادی از خود و همراه با همسرش که مدتی میشه ازدواج کردن منتشر میکنه که واقعا هم در جلب توجه مخاطب نقش تاثیر گذاری داره. 

ناگفته نمونه این حجم از سیس های عجیب با همسرش یه جوریه که انگاری از زمین و آسمون تنها ایشون شوهر کردن و جوری میکنن تو تخم چشم کاربر و همکار که چندان جالب نیست!

h

موهای سَر مهسا طهماسبی از تو چشماش روییده تا بالا؟!

تیپ و چهره مهسا طهماسبی رو در تصویر بالایی مشاهده کردید؟ خانوم خانوما از استایلی بسیار کژوال استفاده کردند اما از اون گذشته چهره نچرال و ساده مهسا طهماسبی نشون میده که این بازیگر اعتماد به نفس خوبی داره چرا که هم مثل خیلی از خانومای بازیگر کیلو کیلو آرایش نداره و هم شونصدتا عمل زیبایی انجام نداده!

اما مهسا طهماسبی رویش موهاش از تو پیشونیش هستش و خب همونطور که در عکس بالایی هم مشخصه خانوم بازیگر در واقعیت و زندگی شخصی تریپای محجبه ندارند و موهاشون بیرون از شال هستش و این موضوع کمتر به چشم میاد اما برای برنامه و یا سریال های تلویزیون که باید حجاب کامل باشه چندان ظاهر خوبی پیدا نمیکنن و از دید کاربران بسیار شلخته میشن!

Untitled

خط چشمای شونصد رنگ مهسا طهماسبی چه خشی بندازه به دل!

خب میدویم که دیگه خانومای بازیگر تا یکم مشهور میشن میزنن تو کار عکسای ژیگول و پر آرایش! اما جالبیش اینجاست که دیکه کم کم دارن تکراری میشن چرا که همگی تو یه سبک و مدل قیافه دیده میشن و اصلا خیلیاشونم چون عمل زیبایی دارن بیشتر هم شبیه به هم میشن جوری که انگاری شابلون انداختن!!

اما مهسا طهماسبی یه فیس نچرال داره که خب اعتماد به نفس خوبش باعث شده تا از خودش راضی باشه و همانند خیلیا مثل خانوم نیوشا ضیغمی هی نخواد به خودش وَر بره! اما از نکته های جالب مهسا طهماسبی این که معمولا خط چشمای رنگی و باحال میکشه که در ادامه مشاهده می کنید.

e (1)

مهسا+طهماسبی

بیوگرافی جالب مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد 9 آبان 1372 در کرج ، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد که ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه از 22 سالگی جلوی دوربین رفت.

مهسا طهماسبی فیلم قانون مورفی و چند نمایش را نیز در صحنه تئاتر اجرا کرده است. این هنرمند جوان کشورمان در اولین روز از تیرماه ۱۴۰۰ با همسرش عقد کرد و عکس‌های جذابی از ازدواج خود به اشتراک گذاشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی