|

"مهسا طهماسبی" بازیگر ساده برف بی صدا می بارد چه عروس خفنی شد؛ انگاری فقط این شوهر داره!

mahsa tahmasbi shayanews

مهسا طهماسبی بازیگر سریال برف بی صدا می بارد به تازگی با انتشار عکسی سالگرد زندگی مشترکش رو تبریک گفت و تفاوت عجیبش با نقشاش سوژه کاربرا شد!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- مهسا طهماسبی از بازیگران نوپا و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال دیوار به دیوار تونست به شهرت باورنکردنی دست پیدا کنه. مهسا طهماسبی هم اکنون تو سریال برف بی صدا می بارد نقش آفرینی میکنه و به دلیل اینکه بازی قشنگی رو در این سریال به نمایش گذاشته نظر بسیاری از اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کرده. مهسا طهماسبی علاوه بر بازگری تو اینستا هم فعالیت زیادی داره و روز به روز به طرفدارانش اضافه میشه.

مهسا طهماسبی به مناسبت اولین سالگرد ازدواجش عکسی رو با همسر جانش منتشر کرد که او رو همدم و همراهش خونده. همسر این بازیگر آدم معروفی نیس و تنها چیزی که مهسا خانوم ازش حرف زده اینه که اسمش امیره. امیر خان که به ظاهر شاهزاده سوار بر اسب سفیدیه واسه مهسا طهماسبی، حسابی پایه گشت و گذار و سفرای خانوم خانوماس و از این لحاظ فالوورای مهسا خانوم با یه عکسی که او از همسرش منتشر میکنه کلی قربون صدقه واسه خودشون میخرن!

a

مهسا طهماسبی ساده و تو دل برو!

مهسا طهماسبی برخلاف بسیاری از بازیگرای امروزی که به محض یکم دیده شدن حسابی میزنن تو کار تبلیغات میکاپ و این حرفا، اصلا به این چیزا توجهی نداره و علاقه ای هم به کسب شهرت از این طریق نداره.

مهسا خانوم تقریبا تو تمام عکساش خیلی ساده و بدون هیچ میکاپی با شوشو جونش حضور داره و اینطوری که معلومه خانوم از شوهر جانش اعتماد به نفس بالایی دریافت میکنه که اینطور ساده و بی آلایش میگرده تو اینستایی که هر کی واسه خودش یه پا کینگیه!

r

s

عکسای دو نفره و خاص طورِ مهسا طهماسبی با سایه سرش!

مهسا خانوم در دی ماه سال 1399 با انتشار استوری خبر از نامزدیش داد و تقریبا یک سال بعد از ازدواجش با آقایی به اسم امیر خبر داد. مهسا طهماسبی از زمانی که ازدواج کرده، کل فضای مجازی رو پر از عکسای دوست داشتنی با آقاشون کرده و یه عکس تنهایی هم میشه گفت دیگه تو پیجش نذاشته.

اینطور هم که مدام از همسر گرامیش تعریف میکنه، نشون میده که زندگی بسیار خوب و مایه داری البته با هم دارن و هیچ مشکلی در میون نیس. چون ماشین کلاس بالای آقا و خانوم مارپل حسابی خبر میدهد از سر درون!

p

g

i

آشنای نفوذدارِ مهسا طهماسبی واسه دیده شدن بیشتر!

مهسا طهماسبی از بازیگراییه که با وجود یه فامیل خیل یدرجه یک و معروفش وارد فضای سینما شده. البته خانوم بازیگر حسابی تو کار خودش ماهره، ولی از دید کاربرا وجود عمه ای همچون مائده طهماسبی که همسر فرهاد آئیشه در ورود مهسا خانوم به این محیط بی تاثیر نبوده و نیست.

حتی اولین سریالی که باعث دیده شدن مهسا خانوم شد، سریال دیوار به دیوار بود که باعث شهرت او در حرفه بازیگری شد. حالا اما مهسا خانوم جزو نقشای مکمل در مقابل بازیگران خبره ای همچون الیکا عبدالرزاقی، فریبا متخصص و بازیگرانی از این دست بازی میکنه که بسیار به چشم اهالی سینما خوش اومد!

b

e

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چشه مگه دختر به این خوشگلی

  • ناشناس ارسالی در

    انشالله خوشبخت بشن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی