|

وقتی "مهناز افشار" حسابی با ممنوعه ها ریخته روهم؛ خانوم چه اجق وجق میتیپه!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر پرحاشیه ای بود و حالا هم که هزاران کیلومتر از ایراندوره جور دیگه ای حاشیه سازی می کنه

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهناز افشار این روزها دیگه فقط یک بازیگر سابق که مهاجرت کرده نیست و با اقدامات و فعالیتی های که در فضای مجازی انجام می دهد گویا می خواهد به یک لیدر سیاسی تبدیل شود. در واقع خانوم افشار که در آلمان است اداره پیج اینستاگرامش با بیش از 16 میلیون دنبال کننده را به بنیاد توانا سپرد که گویا از مخالفان نظام هستند. البته این تنها فعالیت مهم مهناز افشار نبود و خانوم بازیگر در تجمعات اعتراضی که ایرانیان خارج از کشور تدارک دیده بودند هم حضور فعالی داشت.

تبریک متفاوت مهناز افشار و نیوشا به استقلالی ها

نیوشا ضیغمی که اخیرا شایعه مهاجرت او و خانواده اش در رسانه ها مطرح شد، در طول روزهای اخیر فعالیت دوچندانی در اینستاگرام دارد. بلافاصله بعد خانوم ضیغمی مهناز افشار که اوهم پرسپولیسی است با انتشار پیامی که البته سعی کرد متفاوت باشد قهرمانی استقلالی ها را تبریک گفت.

50

وقتی مهناز افشار بلاخره تو آلمان یه تیپ درست زد!

مهناز افشار حدود دو سالی می شود که از ایران رفته وساکن آلمان شده خانوم اوایل مهاجرت خوب به خاطر اینکه احتمال می داد به ایران برگرده و می خواست بازیگری رو ادامه بده یه نیمچه حجابی داشت البته نه تو خیابون و محل زندگیش بلکه تو فقط تو فضای مجازی اونم غالباً با یه کلاه. هر چه زمان گذشت و مهناز فهمید که دیگه امکان برگشت به ایران و ادامه حضور در سینما برایش محیا نیست این حجاب حداقلی هم از سر خانوم بازیگر افتاد و مهناز بی محابا عکس و استوری بی حجاب از خودش منتشر می کرد. موضوع جالب اما این میون تیپ و استایل های نه چندان جذاب خانوم بازیگر بود.

1-12

Untitled+(3)

در واقع با وجود اینکه مهناز دیگه هیچ محدودیتی تو پوشش نداشت اما بسیار بد و نامتناسب می پوشید. بلاخره اما انتظارها در خصوص خانوم افشار به پایان رسید و مهناز یه تیپ درست و معقول زد. خانوم بازیگر تو عکسی که چند مدت پیش منتشر کرد که یه سرمی نود جذاب پوشیده بود که حسابی جذابش کرده بود.

501

دختر خانوم نقاشی که با تابلوش حسابی مهناز رو شگفت زده کرد!

میشه گفت مهناز افشار پر طرفدار ترین سلبریتی ایرانی تو فضای مجازی است و هوادارا و فن های زیادی داره که عاشقونه اون رو دوست دارن. حالا یکی از این طرفدارای خانوم که یه دختر نوجوون هست با لب هاش یه پرتره از مهناز رو کشید که حسابی خانوم بازیگر رو سر ذوق آورد و مهناز هم بلافاصله اون رو استوری کرد و حسابی از این دختر خانوم تشکر کرد.

مهناز افشار و آقایون ممنوعه زندگیش!

مهناز افشار جزو بازیگرانی بود که تقریبا با اکثر سلبریتیای معروف ایرانی حتی با خسرو شکیبایی همبازی بوده و از اونجایی که خیلیا بر این باور بودن که تو ایران حسابی وضع کار و بارش رو رواله، یک درصد هم به ذهن کسی خطور نمیکرد که خانوم بازیگر یهو بخواد سر از کشورهای خارجی اونم برای همیشه دربیاره. زمانی که خبر رفتن مهناز افشار منتشر شد همه در پی این بودن تا ببینن کی خانومو هوایی کرده.

ایشون که تا پاش رسید به آلمان یهو زندگیش ترکید و از شوهرش به ظاهر جدا شد که البته این روزا عکسش باهاش منتشر میشه و مدام هم داره ازش تعریف میکنه و این مشخصه که خانوم خانوما فقط دنبال حاشیه سازی تو فضای مجازیه و چون کار دیگه ای نداره اینجوری میخواد خودش رو سرپا نگه داره.

w

اما زمانی که رسید به آلمان یهو خبرش در اومد که با وعده های برخی از خواننده های ایرانی مقیم خارج قصد کرده تا یه برنامه بسازه و به اصطلاح بترکونه که آخرش هم متوجه شد از این خبرا نیست و حالا از این ور رونده و از اون ورم مونده شده. مهناز افشار که قبلا پیجش پر بود از نقشای رنگ و وارنگی که بازی میکرد، حالا رسما یه پیج واسه سرگرمی ساخته که هر اَجق وجقی رو پست میکنه.

اما اخیرا یه ویدیویی هم منتشر کرد که او رو با خواننده اسمت چی چیه نشون میده اون هم تو وضعیتی که کسی باورش نمیشد. فقط باید ببینین تا شرایط این بازیگر رو در کنار آقایون خارجکی شده بفهمین!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی