|

تیپ سانتی مانتال "لیلا بلوکات" با گیسای تیغ تیغیشُ باخ؛ کِی اروپا شد خبر نداریم!

lila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر از سرنوشت که این روزا با تیپای اروپاییش اینستا رو به هم ریخته، جدیدا از ظاهر خیلی جینگیل مستونش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه و اولین بار با بازی در سریال پرطرفدار "یوسف پیامبر" در نقش نفرتیتی تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. لیلا بلوکات که در کنار بازیگری فوق العاده اش از چهره و استایل مطلوبی نیز برخورداره، در این اواخر تبدیل شده به یک استایلیست حرفه ای و سعی داره تو فضای مجازی برای خودش کلی طرفدار پر و پا قرص دست و پا کنه. لیلا بلوکات آخرین بار با نقش آفرینی در مجموعه از سرنوشت با ظاهری خیلی شیک و پیک دوباره از توانایی هاش رونمایی کرد.

لیلا خانوم که تو مدت اخیر حسابی ژست و تیپاش شده کُپ مدلای اونور آبی حالا جدیدا با یه استایل عجیب غریب ظاهر شده که داره از خودش سلفی میگیره و تیپش عین دهه نودیاس بس که ژیگوله. خانوم خانوما با تیپ اسپرت و خیلی ریلکسش، موهای جوجه تیغی طورش رو ریخته بیرون و چنان سینه سپر کرده و دست به کمر گرفته که انگاری عازم جنگه و ما خبر نداریم!

1

استایلای تنگ و تاریکِ لیلا بلوکات همه اینستاییا رو آچمز کرده!

شاید این روزا بازیگران زیادی رو دیده باشین که تو مراسم های اکران و جاهای دیگه با تیپایی فراتر از انتظار ظاهر میشن و یه جوری چیتان پیتان کردن که گویا قراره هیچوقت دیگه تو فیلم یا سریالی در تلویزیون دیده نشن. اما از اونجایی که این سیل بی تفاوتی میون بازیگرا رواج پیدا کرده و کسی نیست که از این مدل آرا ویراها رو خودش پیاده نکرده باشه، همه سلبریتیا سعی دارن یه جورایی خودشون رو از بقیه سوا کنن و بگن ما تیپ خاص خودمون رو داریم.

به همین دلیل هم امثال لیلا بلوکات که مجرد تشریف دارن و دلشون میخواد مدام با ورزش یه استایل ژَذابی بسازن واسه خودشون، تو اینستا راه و بیراه با تیپای اروپایی و باورنکردنی عکس میندازن و همه ور مات خودشون میکنن. البته که لیلا خانوم یه پا اروپایی هم به حساب میان که حالا در ادامه بهتون دلیلش رو خواهیم گفت!

2

3

22

لیلا بلوکات و خانواده اونور آبیش شدن پایه برج ایفل!

خیلی از بازیگرا اخیرا مدام در حال رفتن به سفرهای خارجی اینور و اونور هستن و دوست دارن از خفن بازیاشون تو شهرهای مختلف دنیا مدام عکس بذارن و اینستا رو گلبارون کنن. اما بعضیا همچون لیلا خانوم بلوکات اونطرف کس و کار هم داره و از این لحاظ یک هیچ از بقیه جلوتره.

در همین زمینه هم چند وقت پیش تشریف برده بود به پاریس و حسابی از خجالت خواهر اونور آبیش دراومده بود بس که در شرایط مختلف مدام از خودش عکس مینداخت و جینگول بازی درمیاورد!

4

Untitled

خیریه پر و پیمون لیلا بلوکات که کفِ سلبریتیا رو درآورد!

لیلا خانوم اخیرا خیلی فعال شده و تو هر مراسم و کنسرتی دیده میشه. او هیچوقت بیکار نمیشینه و البته به همین واسطه هم تعداد بی شماری از سلبریتیا رو قانع کرده تا پولای زیادی به خیریه اش کمک کنن. درواقع از دید کاربرا خانوم بلوکات با این حضورای همیشگیش با یه تیر دو نشون میزنه و هم اینکه تیپ و استایلای جورواجورش رو به رخ بقیه میکشه و باعث بیشتر دیده شدنش میشه، هم اینکه باعث پر رونق شدن خیریه "مهر لیلا" میشه.

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی