|

افسانه پاکرو با چشای جادویی تو دنیا شده اولی؛ خانم چرا تاچ بازی داره با آقای ترکیه ای!؟

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو از بازیگرای محبوبیه که این روزا کم کار شده اما انقدر تو اینتساگرامش عکس منتشر میکنه که دل فالووراش یکسره در حال غَنجه!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- افسانه پاکرو از بازیگرای محبوب و خوش فیس ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی کرده و همیشه ام نقش دخترای خوشگلی رو داشته که چندان مظلوم نیست و سر زبون داره! مثلا افسانه پاکرو در سریال "تکیه بر باد" رو به یاد دارید؟ خانوم بازیگر اونقدری در این کار حرص مخاطب رو درآورده بود که وقتی تو خیابونی جایی دیده میشد باهاش برخورد میکردند! حالا از این ها که بگذریم افسانه پاکرو واقعا چهره خوش آیتمی داره و خدا به خوبی براش دست به قلم شده!

افسانه پاکرو اما خیلی وقته که دیگه بیخیال سینما و تلویزون ایران شده و اونور آب داره هم پول رو پول میذاره و هم بی سر و صدا و بی حاشیه عشق دنیارو میکنه! افسانه بانو در پیج اینستاگرامیش هواداری بسیاری داره که بیش از 640 هزار دنبال کننده هستند. افسانه خانوم پاکرو تصاویر بسیاری از خودش به اشتراک میذاره که در انواع مختلف می باشند اما جالبیش اینجاست که همشون بدون فیلتر خاصی و بدون آرایش های فراوونن! اما افسانه پاکرو در صورتش بیشتر رو چشماش و مژه هاش مانور داره که اعتماد به سقف بالایی هم بهش دادن!

در ادامه نمونه عکس هایی از این بازیگر جذابمون با قسمتای خوشگل فیسش مشاهده می کنید که در نوع خودش جلبه و مشخصه که میخواسته حسابی پُز بده!

afsaneh-8

poster_caaee8ef-2906-44c2-9bbd-f9dff8ae19c5

افسانه پاکرو و غرور سر به فلک کشیدش که همرو دیوونه کرددده!

خب همه میدونیم که یکی از حواشی اطراف افسانه پاکرو خوشگلیاشه که باعث شده خیلیم خانوم بازیگر رو مغروررر کنه جوری که اصلا کسی رو در حد و حدود خودشون ندونن!

افسانه پاکرو به دلایلی که خودش میدونه و ما خب نداریم خب پیجش رو پرایوت کرده و برای دیدن تصاویر جذاب خانوم بازیگر ابتدا باید فالو کنید و همنیجوررری مجانی که نمیشه! البته که این حرکت یک سلبریتی معنی دیگری جز این نمیتونه داشته باشه چرا که چهره ای مشهور چه دلیلی داره پیجش رو قفل کنه جز اینکه کاربر برای دیدنش باید فالو کنه و بشه جذب فالوور!

4

افسانه پاکرو در ساده ترین حالات ساده دل میبره هوارتا!

با یکم گشت و گذار تو اینستا به راحتی میشه متوجه شد که افسانه پاکرو برخلاف خیلی از بازیگرای قدیمی و امروزی که بدجور زدن تو کار ژل و تزریق و زاویه سازی های اَجق وجق، ایشون خود خودشه و دوست هم نداره از این حالت تغییر خاصی بکنه. حتی به طور بسیار ویژه و البته عجیب و غریبی هیچ علاقه ای به میکاپ و چیتان پیتان نداره و با فیس خدادایش کافیه یکم فیس و افاده بیاد که کل اینستا رو رسما بندازه پشت قباله اش!

gf

افسانه پاکرو با دست نامحرم و تاچ بازی!

همانطور که گفتیم افسانه پاکرو مدت هاست که به ترکیه مهاجرت کرده و در آن جا فعالیت سینمایی دارد. اما مدتی پیش ویدیویی در پیج این بازیگر جوان توسط خودش منتشر شد که با نظرات مختلفی همراه بود. در این ویدیو کوتاه، دستی که به دست مرد میخورد بر روی صورت خانم بازیگر میاد و در این در حالیست که در کپشن افسانه پاکرو نام فیلم را از اینجا تا دریا چقدر راهه؟ معرفی کرد و نوشت که یک فیلم کوتاه است.

بیوگرافی خوشگل افسانه پاکرو مثل خودش

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 در شهر اهواز می باشد.بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر و همسرش + زندگینامهوی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است ، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

afsanehpakroo_1633541318_7

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی