|

آزاده صمدی واسه عید خمیری چونشو پروتز کرد اوفدار؛ با این تریپ بین خوشتیپا از آخر اوله!

azade samadi shayanews

آزاده صمدی بازیگر جذاب ایرانیه که کلا سبک و مدلش خاصه اما اینبار چهره عجیب خانوم بازیگر همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- آزاده صمدی قطعا یکی از بازیگرای توانا و جذاب سینما و تلویزیونه که کارش رو از جعبه جادو شروع کرد و مشهور شد اما در واقع حالا دیگه خانوم خانم رو فقط بر روی پرده نقره ای می بینیم که واقعا هم میشه گفت نشون داده برای این شغل ساخت شده. چرا که کمتر بازیگری پیدا میشه به مانند آزاده صمدی هم کاراکتر طنز رو به عالی ترین نحو بتونه به تصویر بکشه و هم نقشای خشن و یا اجتماعی! مثلا فیلم "پنجاه کیلو آلبالو" رو به یاد دارید؟ آزاده صمدی نقشی خاص داشت که احتمالا فقط به آزاه صمدی میومد!!

برای یک بازیگر به غیر از استعداد، چهره خیلی اهمیت داره که آزاده بانو فیسشون هم ساختار کامل رو برای همه اونچه که بالاتر ازش صحبت کردیم داره. آزاده صمدی نچرال نیست و دست زیادی به صورتش برده و از اون سبک چهره هاست که اتفاقا برای مدل بینیش خیلی اوایل مسخره میشد اما حالامخاطب چشمش به این چهره عادت کرده، گرچه همچنان هم گاهی استایل های خانوم خانوما همرو تعجب میگنه! در ادامه ابتدا تصویر یاز این بازیگر مشاهده می کنید که کمی تا قسمتی غیرطبیعی شده چرا که آرایش و فرم چونه خانوم بازیگر به قول برخی یه جوووریه!!

download

سلیقه استایل آزاده صمدی که از عجایبه!

خب قطعا تو هر کشوری مد و فشن هر چند سال یکبار به کلی تغییر میکنه و از این رو به اون رو میشه که ابتدا این ترندهارو هم به تن چهره های مشهور می بینیم و بعد مردم از روی اونها حالا به سلیقه خودشون برداشت میکنند. در ایران نیز چنین هستش و خب بازیگران هم که در راس چهره های مشهور جامعه می باشند با تیپ و ظواهر مختلفشون نظرهارو به خود جلب می کنند. در میان چهره ها بازیگران چون تعدادشون از هر قشر مشهوری در جامعه بیشتره، تعداد استایل هایی که ازشون می بینیم هم بیشتره.

در سینمای ما بیشتر خانوما هستند که جسارت به خرج میدن و یا حد و مرزهارو بیشتر رد میکنن و با تریپای عجیب و گاهی نامتعارف دیده میشن. یکی از اون خانوما که تلفیقی از دو موردی که گفتیم هستش، آزاده صمدی می باشد. آزاده صمدی جسارت بالایی در انتخاب سبک لباسش داره و عموما چیزایی میپوشه که هر کسی خوشش نمیاد. آزاده صمدی در ابتدای ورودی به این عرصه این مدلی نبود اما خب خیلی وقته که سبک و سیاق استایلش رو تغییر داده و کلا یه راه دیگه ای رو میره.

Untitled (2)

وقتی پیج اینستاگرام آزاده صمدی تو کما به سر میبره!

خب چند ماهیه که اوضاع کشورمون چندان خوب نیست و بسیاری از بازیگران سمت و سوی خودشون رو به جهتی نشون دادن که خب مشخص شد چقدر با هم عقیده هاشون متفاوته! در این بین خیلی از بازیگرای به خصوص خانوم دست از انتشار عکسای خوشگلاسیون خودشون برداشته بودن و خب مدتی میشه که برگشتن و دوباره عکسای جینگول مستونشون رو میذارن!

اما برخی به مانند آزاده صمدی همچنان فعالیت خاصی ندارند و پیجشون تو کما به سر میبره!

download (1)

حذف آزاده صمدی از برنامه چووون خانومه زنه!

خب قطعا هر بازیگری حواشی خاص خودش رو داره. آزاده بانو هم که در این زمینه بسیااار ازش دیده شده. آزاده صمدی سال 2018 مجری یکی از برنامه‌های اینترنتی ویژه جام‌جهانی فوتبال شد؛ این اتفاق حاشیه های خاص خودش رو داشت و به خاطر برخی مخالفت‌ها حضور آزاده صمدی در این برنامه به دو قسمت هم نرسید!!!

بر اساس اعلام عوامل ، صدا و سیما گفته حضور خانوم صمدی استفاده ابزاری از زن هاست و دلیلی ندارند اجرای برنامه ورزشی مردانه را برعهده داشته باشد.

بیوگرافی جالب آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

دوران کودکی بچه خیال پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم ، در خیالاتم ، خودم را جای آدم های مختلف می گذاشتم و بازی می کردم. رویای زیستن به جای دیگران همیشه با من بود و هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد تنها فرقش اینست که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم.

segfhs

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عشقی به مولاخیلی دوست دارم

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر بدتیپ

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی