|

بازگشت امیر تتلو به ایران چه شد و چرا او نتوانست از ترکیه خارج شود؟+ عکس و ویدیو

در حالی که امیر تتلو مدعی شده بود با پرواز ساعت 22 چهارشنبه راهی تهران می شود اما گویا مسئولان فرودگاه به او اجازه خروج ندادند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امیر تتلو که از صبح چهارشنبه با مطرح کردن اینکه قصد داره به ایران برگرده در فضای مجازی حواشی زیادی ایجاد کرده بود گویا اجازه خروج از ترکیه بهش داده نشد و حداقل باید تا مشخص شدن وضعیت پاسپورتش در ترکیه بماند.

اما در فرودگاه، پلیس چک پاسپورت ترکیه، با توجه به پانچ بودن پاسپورت ‎امیر تتلو اجازه خروج به این خواننده نداد و از خروج او ممانعت کرد.

ویدیویی که امیر تتلو از حضورش در فرودگاه منتشر کرد

photo_2023-11-29_12-02-21

واکنش تتلو بعد از اینکه بهش اجازه خروج ندادند

بعد از اینکه گیت پرواز به امیر تتلو اجازه خروج نداد  ویدیوهایی از درگیری او با پلیس ترکیه در فرودگاه منتشر شده است. او با صدای بلند خواستار «دیپورت شدن» به ایران است! تتلو مدعی شد که فردا به پلیس مراجعه خواهد کرد و از این طریق پیگیر خواهد شد تا او را به ایران دیپورت کنند.

تتلو نامه دیپورتش را امضا کرد

امیر تتلو اون طور که مدعی شده تو فرودگاه درخواست دیپورت شدن داده اگر این ادعا صحت داشته باشه و مورد موافقت هم قرار بگیره دیگه تا پنج سال نمی تونه وارد ترکیه بشه. تتلو البته در این باره نوشت: مارو به زور فرستادن و به زور هم نگه مون داشتن وگرنه من یه ثانیه تو این خراب شده نمی مونم و یه کوچه تهران رو با کل ترکیه عوض نمی کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی