|

آینده ای پرتکرار!

شیبااینو وارد منطقه انفجاری شد؟

SHIBAINU

علاقه مندان به ارزهای دیجیتال می پرسند این است که آیا این ارز دیجیتال در سال 2022 نیز همین کار را خواهد کرد یا خیر؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-شیبااینو Shiba Inu قبلاً در سال 2021 یک روند صعودی گسترده داشته است و سؤالی که بیشتر علاقه مندان به ارزهای دیجیتال می پرسند این است که آیا این ارز دیجیتال در سال 2022 نیز همین کار را خواهد کرد یا خیر. توافق وجود دارد که Shiba یکی از ارزهای دیجیتال بسیار قدرتمند امروزی است. روند صعودی هنوز به پایان رسیده است، اما پیشرفت های زیادی وجود دارد که آن را تقریباً به واقعیت تبدیل می کند.

اکوسیستم Shiba Inu در سال 2022 بهبود یافته است تا این پروژه در سال 2022 جذاب شود. آمدن Doggy DAO با دادن حق رأی به جامعه و همچنین کاهش نفوذ نهنگ ها، پروژه را بهبود می بخشد. محصولات بیشتری در این شبکه، از جمله NFTها، در سال 2022 سکه رمزنگاری را در روند صعودی دریافت خواهند کرد.

همچنین طی بحث اخیر توییتر، استیون کوپر، مالک Bigger Entertainment اشاره کرد که توسعه‌دهندگان SHIB در حال کار برای ساخت مکانیسم‌های جدیدی هستند که راه‌های بیشتری برای سوزاندن SHIB ایجاد کند. این توییت در موضوعی ظاهر شد که در آن کوپر کاربران را تشویق کرد تا برای جشن توکن سوزی بعدی که در 14 فوریه برگزار می‌شود، بلیت بخرند.

وجوه برای خرید توکن‌های Shiba Inu که در روز ولنتاین سوزانده می‌شوند، مصرف خواهد شد.همین حال، طبق حساب توییتر @shibburn، تقریبا 110 میلیون SHIB در آخر هفته از بین رفته است و عرضه در گردش همچنان رو به کاهش است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی