|

سیگنالی کارآمد!

حماسه شگفت آورشیبااینو؛خریدیا فروش؟

SHIBAINU

شیبا اینو یکی از ارزهای دیجیتالی بود که در سال 2021 با عملکرد چشمگیر خود بازار را شوکه کرد. این یکی از پروژه هایی است که با درصد شگفت…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-شیبا اینو یکی از ارزهای دیجیتالی بود که در سال 2021 با عملکرد چشمگیر خود بازار را شوکه کرد. این یکی از پروژه هایی است که با درصد شگفت انگیزی تقریباً بیش از 50 میلیون افزایش یافته است. به نظر می رسد سال 2022 برای سرمایه گذاران شیبا اینو خوب باشد زیرا این محصولات پیشرفت های باورنکردنی برای ساخت یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده در سال 2022 داشته اند.

تیم شیبا در حال توسعه این ارز دیجیتال از یک میم کوین صرف به یک توکن با ارزش واقعی است. مهمترین موردی که باید به آن اشاره کرد، بهبود روزافزون ShibaSwap و گنجاندن پروژه های بیشتری مانند SHIBISHIS، یک پلت فرم NTF در اکوسیستم شیبا است. Doggy DAO که به زودی راه اندازی می شود توسعه دیگری است که Shiba Inu را به یکی از بهترین انتخاب های سال 2022 تبدیل می کند.

شیبااینو

تحلیل قیمتی

برخلاف DOGE، نرخ SHIB در 24 ساعت گذشته 1.30 درصد افزایش یافته است.SHIB پس از بازگشت به منطقه با بیشترین نقدینگی در 0.00002768 دلار، نتوانست رشد صعودی خود را ادامه دهد. اگر گاوها نتوانند ابتکار عمل به خرج دهند و نرخ به زیر علامت روانی 0.000030 دلار برسد، ممکن است قیمت یک بار دیگر به سطح حمایت  در 0.00002537 دلار در چند روز آینده برسد. SHIB در زمان انتشار با قیمت 0.00003079 دلار درحال معامله بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی