|

فلوکی رقیب سرسخت!

حماسه ای مهم از رقیب شیبا؛فلوکی!!

Floki

رز دیجیتال فلوکی اینو (Floki Inu) با نماد توکن Floki یک میم کوین الهام گرفته از شیبا اینو است که نامی مشابه با سگ ایلان ماسک دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-ارز دیجیتال فلوکی اینو (Floki Inu) با نماد توکن Floki یک میم کوین الهام گرفته از شیبا اینو است که نامی مشابه با سگ ایلان ماسک دارد.ارز دیجیتال Floki Inu هم روی بلاک چین اتریوم و هم روی اسمارت چین بایننس اجرا می‌شود. این پروژه قصد دارد از طریق جامعه کاربری وسیع خود که تحت عنوان «وایکینگ‌های فلوکی» (Floki Vikings) شناخته می‌شوند، به اهداف جاه طلبانه‌ای دست پیدا کند.

رمزارز فلوکی در حال تبدیل شدن به سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) است و این فاز از ۲۲ ژانویه شروع شده است.فلوکی اینو در اعلامیه رسمی خود آورده است که طی این آپدیت معاملات فلوکی در اتریوم و بایننس اسمارت چین غیرفعال شده و درواقع تمامی صرافی‌های متمرکز برداشت و سپرده‌گذاری فلوکی را تا پایان این آپدیت غیرفعال کرده‌اند.

گفتنی است پیش از تکمیل ارتقا، همه آدرس‌های قرارداد هوشمند عمومی خواهند بود و این کار برای جلوگیری از فعالیت اسکمرها انجام شده است. فلوکی اینو به کاربران هشدار داده است که به پیغام‌ کسانی را که ادعا می‌کنند قراردادهای ارتقا یافته دارند، توجهی نکنند و بدانند که آدرس قرارداد ارتقا یافته تنها در اتریوم و بایننس اسمارت چین و لینک‌های زیر موجود است. https://etherscan.io/address/0xcf0c122c6b73ff809c693db761e7baebe62b6a2e https://bscscan.com/token/0xfb5b838b6cfeedc2873ab27866079ac55363d37e

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی