|

یوتیوب وNFT!

چراغ سبز NFTها در بازاررمزارزها چیست؟

NFT

آیا یوتیوب به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گوگل قصد دارد تا گامی جدی در حوزه NFTها بردارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یوتیوب به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گوگل قصد دارد تا گامی جدی در حوزه NFTها بردارد و در حال بررسی راه‌های ارائه مالکیت محتوای دیجیتال به کاربران است.

یوتیوب در اطلاعیه خود آورده است که می‌توان از NFTها برای کاهش تقلب در هنر دیجیتال استفاده کرد و تکنولوژی NFT می‌تواند به انحصار آثار هنری ویدئویی و دیگر هنرهای دیجیتال کمک نماید. مدیرعامل یوتیوب اعلام کرده که تمام تلاش خود را برای گسترش استفاده از NFT در هنر دیجیتال خواهد کرد. به‌علاوه گفته است این کار می‌تواند به افزایش اشتراک‌گذاری ویدئو نسبت‌به رقبایی مانند تیک‌تاک و متا کمک کند.

یوتیوب در حال بررسی تحولات موجود در فضای وب ۳ و NFT بوده و بر این باور است که NFTها می‌توانند محیط امن‌تری در این زمینه ایجاد کنند. این کمپانی دلیل کلاه‌برداری‌های موجود در حوزه NFT را نوظهور بودن آن عنوان کرده و این مشکلات را در بلندمدت قابل‌حل دانسته است. دلار فروخته است، با فروش NFTهایی مواجه شده که تقلبی بوده‌اند و به همین دلیل اکثر تراکنش‌های مرتبط با این NFT را متوقف کرده است.

گفتنی است فروش NFTها در سال ۲۰۲۱ تا حدود ۲۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد و این رقم خریدوفروش برای کالاهایی که وجود فیزیکی ندارند بسیاری را شوکه کرده است. حال با افزایش معاملات تقلبی، Cent به‌عنوان پلتفرمی که اولین توییت جک دورسی را به فروش رساند، اجازه خریدوفروش این NFT را به تعلیق درآورده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی