|

سیگنال های فاش شده از بیت کوین!!

bitcoin

- قیمت بیت‌کوین فعلا توسط منطقه حمایتی مهم ۲۰ هزار دلاری متوقف شده است..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت بیت‌کوین فعلا توسط منطقه حمایتی مهم ۲۰ هزار دلاری متوقف شده است. تشکیل کندل‌های بیشتر قطعا می‌تواند در پیش‌بینی حرکت بعدی قیمت ‌کمک‌کننده باشد، اما نوسانات خنثی بالای محدوده ۲۰ هزار در کوتاه‌مدت دور از انتظار نخواهد بود.

مطابق انتظار بیشترین سفارشات خرید در نزدیکی قیمت در محدوده ۲۰ هزار دلار قرار دارد. افزایش سفارشات خرید در محدوده زیر ۲۰ هزار نیز جالب توجه است.نمودار های موجود در بازار سود و ضرر خالص محقق‌شده در هر روز (با احتساب قیمت دو‌جابه‌جایی آخر بیت‌کوین) را نشان می‌دهد. با ریزش شدید قیمت بیت‌کوین، ۴.۲ میلیارد دلار ضرر در یک روز محقق شد. ازطرفی این بیشترین میزان ضرر محقق‌شده در تاریخ بیت‌کوین است.

استراتژیست معروف بازار رمزارزها که با نام مستعار Dave the Wave شناخته می‌شود می‌گوید: بیت‌کوین وارد منطقه خرید من شد. پس از دو سال دوباره به منطقه امنی برای خرید رسیدیم.

این تحلیلگر معتقد است که زیر ۲۵ هزار دلار فرصت مناسبی برای خرید بیت‌کوین است. البته او عقیده دارد که برای خرید نباید تمام سرمایه را در این محدوده وارد بازار کرد. بلکه باید پله‌ای خرید انجام داد تا اگر قیمت دوباره ریزش کرد بتوانیم میانگین کم کنیم.

نیز فدرال رزرو ایالات‌متحده در جلسه‌ای که ساعاتی پیش برگزار شد، نرخ بهره را ۰.۷۵ درصد افزایش داد که بیشترین افزایش نرخ از سال ۱۹۹۴ محسوب می‌شود. پس از این خبر قیمت بیت کوین در صرافی بیت استمپ برای مدت‌زمان کوتاهی حدود ۴ درصد افزایش داشت اما پایدار نبود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی