|

خبری عجیب درراه است؟

علت نادیده گرفتن شیبااینو؟!

Shiba Inu

شیبااینو Inu [SHIB] > 4% صعود می کندو انحلال بازار کریپتو را نادیده می گیرد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در طول هفته، بازار کریپتو تسلیم فشار فروش شده بود.فروش‌ها مسیر بازار را تغییر دادند، زیرا بسیاری از قیمت‌های ارزهای رمزپایه  سقوط کردند. با این حال، میم کوین، شیبا اینو [SHIB] ممکن است از حرکت بیت کوین پیروی نکنند و[BTC] را «نادیده گرفته باشد».در زمان انتشار، SHIBحدود 4.12 درصد افزایش یافته است.

در مقابل BTC و اتریوم [ETH]، SHIB نیز در 24 ساعت گذشته افزایش یافت. ارزریجیتال در برابر اتریوم 6.94 درصد افزایش داشت در حالی که در برابر پادشاه کوین‌ها، BTC، 4.09 sb درصد افزایش یافت. قدرت ناکافی این حرکت SHIB ممکن است برای بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال غافلگیر کننده باشد. به این دلیل  که از زمان شروع افت قیمت، نقدینگی های گسترده ای در سراسر بازار کریپتو صورت گرفته است، CoinGlass گزارش داد که بیش از 500 میلیون دلار انحلال صورت گرفته است که معامله‌گران BTC و ETH بیشترین آسیب را متضرر کرده‌اند.

انحلال ها در حال حاضر کاهش یافته است، اما همه از بین نرفته اند. داده‌های CoinGlass نشان می‌دهد که در زمان نگارش این مقاله حدود 4170.50 میلیون بود. با این حال ممکن است به نظر برسد که SHIB بخش مهمی از ابزار خود را آماده نکرده است. اگرچه به طور کامل کنار گذاشته نشد، اما بر معامله گران در پوزیشن های شورت تا لانگ تاثیر گذاشت. در زمان انتشار، SHIB 260200 دلار در مجموع انحلال در دوازده ساعت گذشته ثبت کرد.

این موفقیت کوتاه مدت همچنین به SHIB کمک کرد تا جایگاه دوازدهم در ارزش بازار را طبق CoinMarketCap بازپس گیرد. علاوه بر این، رالی ممکن است با این پیش‌بینی که SHIB می‌تواند در بیشتر هفته آینده صعودی بماند، همسو باشد. اما چه چیز دیگری علاوه بر مانور دادن بر آمار انحلال، بر افزایش SHIB تأثیر گذاشته است؟

بر اساس داده های Santiment، حجم SHIB پس از کاهش شدید بین 15 تا 18 اوت افزایش یافته است. تا زمان نوشتن این مقاله، حجم آن به 944.84 میلیون دلار رسید. به همین ترتیب، سپرده‌های فعال در صرافی‌ها افزایش یافته و روند مشابهی را دنبال کرده است.با ارزش 0.15-، به نظر می رسد که سرمایه گذاران SHIB از استقرار نقدینگی بیشتر در اکوسیستم خود جلوگیری کرده اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی