|

تجمع هواداران جواب داد؛ مددی استعفا کرد

ساعتی پس از تجمع چند صد نفری هواداران استقلال، احمد مددی مدیرعامل این باشگاه که به وزارت ورزش رفته بود از سمت خود استعفا کرد

لینک کوتاه کپی شد

صحبت‌های احمد مددی مدیرعامل و علی اصغر ملکیان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از حذف این تیم از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، آغازگر فاز جدیدی از حواشی برای این باشگاه بود. اتفاقاتی که سرانجام امروز به استعفای مدیرعامل باشگاه منجر شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، مددی در گفتگوی تلویزیونی‌اش که چند روز پیش منتشر شد، گفت که با توجه به پایان یک فصل فوتبالی برای استقلال، عملکرد فرهاد مجیدی در این تیم در جلسه آتی هیات مدیره بررسی خواهد شد و تصمیم نهایی در خصوص این مربی گرفته خواهد شد؛ موضوعی که خشم هواداران استقلال را در پی داشت.

بیانیه تهدیدآمیز باشگاه

پس از این اظهارنظر احمد مددی، صحبت‌های محمود فکری و چند پیشکسوت دیگر استقلال علیه مجیدی، باعث شد تا هواداران این تیم تصمیم به برگزاری تجمع در اعتراض به رویکرد هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه بگیرند. این تصمیم اما از سوی باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای که روز گذشته منتشر شد، جواب داده شد. در این بیانیه آمده بود: «طبق اعلام قبلی، باشگاه استقلال با احترام به نظرهای هواداران با وفای تیم قصد دارد ضمن ارزیابی و تحلیل وضعیت فعلی، بهترین تصمیم را در راستای تامین منافع باشگاه و تیم اتخاذ کند.

با این وجود بر اساس برخی شایعات منتشره در شبکه‌های اجتماعی، برخی افراد که منافع غیرمشروع‌شان در خطر است با سوار شدن بر روی احساسات هواداران قصد برگزاری تجمع غیرقانونی دارند اما بر اساس استعلام انجام گرفته از مراجع قانونی و انتظامی، حضور در تجمع اعتراضی اعلام شده به منزله برهم زدن نظم و امنیت شهر تلقی شده و این موضوع با اعمال قانون همراه خواهد بود. همچنین خط‌دهندگان و تحریک‌کنندگان اصلی برگزاری اینگونه تجمع‌ها پیگرد قضایی خواهند شد.»

تجمع هواداران و حمایت از مجیدی

بیانیه تهدیدآمیز باشگاه استقلال اما نتوانست در قبال هواداران خشمگین این تیم که منتقد صحبت‌های مددی و ملکیان بودند، شود و از صبح امروز تعدادی  از هواداران این تیم با تجمع مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان ضمن حمایت از فرهاد مجیدی علیه هیات مدیره این باشگاه شعار سر دادند. 

هواداران معترض استقلال ضمن حمایت از فرهاد مجیدی، مسئولان وزارت ورزش را تهدید کردند که در صورت برکناری احتمالی این مربی بار دیگر تجمع خواهند کرد و در این میان علیه مهدی علی‌نژاد معاون وزارت ورزش، احمد مددی مدیرعامل، علی اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و اسپانسر باشگاه شعار سر دادند.

با این وجود، ساعتی پس از این تجمع چند صد نفری هواداران استقلال، احمد مددی مدیرعامل این باشگاه که به وزارت ورزش رفته بود از سمت خود استعفا کرد که این استعفا مورد قبول حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت. با توجه به اینکه جلسه هیات مدیره این باشگاه فردا انجام می‌شود باید دید آیا اتفاقات دیگری نیز در کادر مدریتی این باشگاه در پیش است؟ مدیران استقلال همچنین از فرهاد مجیدی خواسته‌اند تا در این جلسه حضور داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی