|

مددی وریا را تهدید به اخراج کرد اما خودش مجبور به رفتن شد

احمد مددی و وریا غفوری

بعد از باری با الهلال وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان با انتشار یک استوری به وضعیت مدیریت در استقلال اعتراض کرد که به مذاق مددی خوش نیامد.

لینک کوتاه کپی شد

 روز گذشته شایعه شد با توجه به اظهارات اخیر احمد مددی احتمال اینکه وریا غفوری با استقلال قطع همکاری کند، به نقطه اوج رسیده است. غفوری بعد از بازی با الهلال عربستان با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام بار دیگر نسبت به سیاست‌های مدیران باشگاه استقلال انتقاد و اعلام کرد باشگاهش با توجه به شرایط موجود دورنمای مطلوبی پیش‌رو نخواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان، این در حالی است که این استوری به مذاق مدیریت باشگاه استقلال خوش نیامد تا برای چندمین‌ بار پی‌درپی این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شود. پیش از این نیز وریا غفوری بارها به کمیته انضباطی استقلال دعوت شده بود اما به‌ نظر می‌رسید این‌ بار احمد مددی جدی‌تر از هر زمان دیگری بوده و قصد دارد مقابل این بازیکن بایستد. مددی در این خصوص در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود اعلام کرده بود: «پست وریا غفوری را اصلا تایید نمی‌کنم و حتما مساله انضباطی خواهد داشت. غفوری در گذشته موارد انضباطی داشت که به بعد از بازی با الهلال موکول کرده بودیم.»

اینکه حق با وریا غفوری است یا باشگاه استقلال قطعا قابل تحلیل و بررسی نیست چون هر یک از طرف‌ها، استدلال خود را درباره مشکلات به وجود آمده بیان می‌کنند اما برخی از این ماجرا این‌طور گمانه‌زنی کردند که به‌ نظر می‌رسد با توجه به شکاف عمیقی که میان مدیریت باشگاه استقلال و وریا غفوری ایجاد شده و از سویی برخی احتمالات درباره سرنوشت ادامه همکاری مجیدی با استقلال شنیده می‌شود، هیچ بعید نیست که در روزهای آتی همکاری وریا غفوری با باشگاه استقلال نیز به پایان راه خود برسد و دو طرف از ادامه کار با یکدیگر منصرف شوند.

البته کاپیتان استقلال همچنان با این تیم قرارداد دارد و یک فصل از قرارداد او با باشگاهش باقی مانده است اما با وجود آنکه فضای همکاری میان دو طرف هرگز امیدوار کننده نبود و اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه نیز نشان از ادامه اختلاف‌ها میان باشگاه و آقای کاپیتان داشت، اما طبق شنیده‌ها وریا غفوری به‌ هیچ‌ عنوان نسبت به ماجرای اخیر واکنش منفی نشان نداده و این موضوع که کاپیتان استقلال به‌ خاطر جریانات اخیر به کار خود با این باشگاه پایان خواهد داد تنها یک گمانه‌زنی رسانه‌ای محسوب شده و از آنجایی که از طرف غفوری شرایط نرمال است، او یک سال باقی‌ مانده از قرارداد خود را با قدرت به فعالیتش در باشگاه استقلال با پیراهن آبی ادامه خواهد داد و کسی که مجبور به رفتن شد مددی بود که دیروز خبر کنار رفتنش منتشر شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی