|

گل‌محمدی: برای قهرمانی باید مدعی اصلی باشیم

سرمربی پرسپولیس: با توجه به شرایطی که در جدول داریم و برای قهرمانی باید مدعی اصلی باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: هر بازی که در پیش داریم و جلوتر می‌رویم، حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود. با توجه به شرایطی که در جدول داریم و برای قهرمانی باید مدعی اصلی باشیم، بازی فردا برای ما مهم، حیاتی و حساس است. مقابل یک تیم با انگیزه و جوان قرار می‌گیریم.

وی با تمجید از تیم پیکان تصریح کرد: این تیم، بسیار منسجم است و برنامه‌های تاکتیکی خاص خودش را دارد. با شرایطی که اکنون داریم، باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. این سه امتیاز خیلی برای ما مهم است و باید فردا برای کسب آن خیلی تمرکز کنیم و جسورانه و جنگنده ظاهر شویم تا این سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه «امیدوارم شرایط طوری فراهم شود که فردا بازی خودمان را ارائه کنیم» به انتقاد از زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین پرداخت و گفت: فکر می‌کنم زمین مسابقه شرایط خوب و ایده‌آلی را ندارد و فوتبال بازی کردن در این زمین برای هر دو تیم سخت است. با این حال باید از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم و در این بازی فرصت‌طلب باشیم. در بازی قبلی موقعیت زیاد داشتیم، اما قدر ندانستیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

گل‌محمدی همچنین به اشتباهات داوری در دیدارهای تیمش اشاره کرد و افزود: اشتباهات داوری خیلی زیاد بوده و این اشتباهات برای پرسپولیس در حال سریالی شدن است و جای نگرانی دارد. تحمل و طاقت ما هم حدی دارد و امیدوارم این اشتباهات سریالی یک جا تمام شود، اما متأسفانه بدتر از خود اشتباه این بود که آقای سخندان می‌آید درباره آن صحنه (گل دوم هوادار) توضیح می‌دهد و می‌گوید گل درست بود! طبق چیزی که خواندم، اصلاً بگوییم بازیکن حریف جوگیر شده و گفته است با دست زدم، اما دوربین‌ها و تصاویر تلویزیونی که جوگیر نشده‌اند و تصاویر همه چیز را خیلی واضح نشان داد.

وی ادامه داد: این اتفاقات فقط برای ما رخ می‌دهد. اشتباه برای تیم‌های دیگر هم هست، اما تعداد اشتباهات برای پرسپولیس زیاد شده و جای نگرانی دارد. امیدوارم این مسائل برطرف شده و یک جایی اشتباهات تمام شود. هیچ تیمی نباید نگرانی داشته باشد و ذهنش درگیر مسائل داوری شود. از داوران می‌خواهیم تمرکز بیشتری روی کار خودشان داشته باشند. با اینکه می‌دانیم مشکلات زیادی دارند، اما با تمرکز بیشتر می‌توانند قضاوت بهتری داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی