|

مسی و امباپه آماده بازی با رئال مادرید!

کاپیتان پی‌اس‌جی از انگیزه و اشتیاق بالای لیونل مسی و کیلیان امباپه برای رویارویی با رئال خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

فردا شب در پارک دو پرنس پی‌اس‌جی و رئال از دور رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛  یک بازی فینال‌گونه که به سبب حضور لیونل مسی در تیم پاریسی و رویارویی مجدد او با رئال، جذابیت مضاعفی نیز خواهد داشت.

مارکینیوش، مدافع و کاپیتان پی‌اس‌جی در نشست خبری این بازی گفت:« به مصاف تیم بزرگی خواهیم رفت که تاریخی باشکوه در فوتبال و لیگ قهرمانان دارد. بازی با پیراهن پی‌اس‌جی برابر تیمی مثل رئال، برایم باعث افتخار است. تا به اینجا خوب کار کرده‌ایم و هرچند در جام حذفی کنار رفتیم ولی نباید بازی‌ها و نتایج خوب‌مان تا به اینجا را فرموش کنیم. بازی برابر رئال یک بازی کاملا متفاوت با نیس در جام حذفی فرانسه خواهد بود.»

امباپه:« اینجا نیستم تا در مورد آینده امباپه حرف بزنم. اینجا هستم تا در مورد بازی فردا صحبت کنیم که مهم‌تر از هر چیزی است. هدف این است که فردا امباپه در زمین راحت‌تر از همیشه باشد. او را در شرایط خوب و با اعتماد به نفس بالا می‌بینم و این را در بازی‌های اخیر نیز نشان داده است. کیلیان از بازی برای پی‌اس‌جی خوشحال است ولی در مورد آینده، خودش تصمیم‌گیرنده است. ببینیم در پایان فصل چه خواهد شد.»

مسی:« دوست دارم فردا مسی بازی خوبی انجام دهد و تعیین کننده باشد. او باانگیزه و مطمئن به نظر می‌رسد. امیدوارم شب، شب مسی و امباپه باشد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی