|

پرسپولیس رکورد زد، اما استقلال بهترین است!

استقلال در تاریخ لیگ برتر امتیاز بیشتری نسبت به پرسپولیس کسب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حالی به امتیاز 38 در مسابقات فوتبال لیگ برتر رسیده که در شش سال اخیر در هر دوره میانگین امتیاز قهرمانی را با کسب 2 امتیاز به ازای هر بازی گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پرسپولیس در شش سال اخیر، 167 بازی در مسابقات فوتبال لیگ برگزار کرده است و در این مدت 363 امتیاز در مسابقات فوتبال لیگ کشور به دست آورده است.

پرسپولیس در شرایطی شش سال متوالی این رکورد را ثبت کرده که در تاریخ لیگ فوتبال ایران هیچ تیمی نتوانسته است در دو سال متوالی این میانگین امتیازات را به خود اختصاص دهد.

با وجود عملکرد فوق العاده پرسپولیس در ثبت شش سال رسیدن به امتیاز قهرمانی یعنی حداقل 2 امتیاز به ازای هر بازی، باید گفت پر امتیاز ترین تیم تمام ادوار لیگ فوتبال در ایران تیم استقلال است که بیش از 20 امتیاز از نزدیک ترین رقیبش یعنی تیم فوتبال پرسپولیس فاصله دارد.

تیم فوتبال استقلال رکورد حضور در رده های سه گانه فوتبال ایران را در اختیار دارد، هر چند تیم های پرسپولیس با 7 و سپاهان با 5 عنوان قهرمانی بیشرین تعداد قهرمانی را در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران دارند اما استقلال چنان که گفتیم با بیشترین حضور روی سکوهای اول تا سوم و بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ، معتبر ترین تیم لیگ در این عرصه محسوب می شود.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی