|

گل‌محمدی و یک تصمیم بزرگ؛ کاپیتان 40 ساله سرخ ها ماندنی است؟

آینده سیدجلال حسینی در پرسپولیس تبدیل به یک معما شده است

لینک کوتاه کپی شد

آیا کاپیتان 40 ساله قرمزها در لیست تمدید یحیی قرار دارد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، آینده سیدجلال حسینی در پرسپولیس تبدیل به یک معما شده و هنوز معلوم نیست او فصل آینده هم در پرسپولیس خواهد ماند یا اینکه به ملوان خواهد رفت یا اینکه کلا قید فوتبال را خواهد زد.

سیدجلال در همه این سال‌ها به این سوال که چه زمانی از دوران فوتبال حرفه‌ای کناره‌گیری می‌کند؟ همیشه یک جمله ثابت را به عنوان پاسخ انتخاب کرده، اینکه "الان دارم به تمرین بعدی فکر می‌کنم" ، یک جواب گمراه کننده که سؤال بعدی را با خود همراه ندارد اما سیدجلال یک طرف ماجراست و 50 درصد دیگر ماجرا به یحیی گل‌محمدی و تصمیمش درباره او برمی‌گردد.

 در لیست بازیکنانی که در پایان همین فصل قراردادشان با پرسپولیس به پایان می‌رسد نام سیدجلال حسینی هم دیده می‌شود اما سؤال اینجاست که یحیی آنقدر که روی تمدید قرارداد نفراتی مثل ترابی و سرلک تاکید دارد، به ادامه همکاری با سیدجلال حسینی هم فکر کرده است؟

یحیی در برخی بازی‌های این فصل به سیدجلال میدان نداده و به جوان‌ترها اعتماد کرده اما سیدجلال هر بار قدرتمندتر برگشته و شایستگی‌هایش را نشان داده است. یحیی به خاطر کند بودن و عقب نگه داشتن خط دفاع، سیدجلال را بعضاً روی نیمکت می‌نشاند، اما گزینه‌های دیگر هم آنقدر خوب نبودند که بیرون ماندن‌های کاپیتان پرسپولیس طولانی شود. 

پرسپولیس پس از جدایی کنعانی‌زادگان ، سه مدافع جذب کرد اما نه علیرضا ابراهیمی، نه وحدت هنانوف و نه علی نعمتی روند ثابت و مطلوبی در عملکردشان ارائه نکردند و حتی فرشاد فرجی هم که نیم فصل زودتر از سه مدافع دیگر به پرسپولیس آمده کیفیت فوق‌العاده‌ای ندارد. هنانوف جوان و بی‌تجربه است، ابراهیمی اصلاً مورد اعتماد کادر فنی نیست، فرجی روی هوا ضعیف عمل می‌کند و نعمتی بعضاً دفع توپ‌های اشتباهی دارد.

در چنین شرایطی اعتماد به سیدجلال حسینی می‌تواند گزینه خوبی برای یحیی گل‌محمدی و تیمش باشد. او با کاپیتان تیمش رابطه خوبی دارد و احتمالش هست که سیدجلال را یک فصل دیگر هم در پرسپولیس ببینیم مگر اینکه در چند هفته آینده اتفاقاتی رخ دهد که منجر به جدایی سیدجلال از پرسپولیس شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی