|

بارسلونا در صف خریداران ایلکای گوندوغان

مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا سال گذشته نیز به جذب و به خدمت گرفتن ایلکای گوندوغان از تیم انگلیسی منچستر سیتی علاقه‌مند بودند.

لینک کوتاه کپی شد

مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها و منابع ورزشی و خبری مختلف اسپانیایی به ویژه نشریات منطقه کاتالونیا، مدیران و مسئولان باشگاه آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون در صف خرید هافبک ملی‌پوش و آلمانی باشگاه منچستر سیتی انگلیس می‌باشند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار معتبر نشریات و خبرنگار رسانه‌های اروپایی، این منبع در گزارش اخیر خود چنین ادعا می‌کند که مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا به عنوان یکی از باشگاه‌های بزرگی هستند که علاقه‌مند به جذب ایلکای گوندوغان، هافبک تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط میانی باشگاه منچستر سیتی انگلستان می‌باشند.

این احتمال وجود دارد که این هافبک ملی‌پوش و بازیکن آلمانی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال باشگاه آبی‌پوش شهر منچستر انگلستان را ترک کند و به باشگاه دیگری در قاره سرسبز اروپا منتقل گردد.

جالب این‌جاست که ایلکای گوندوغان نماینده همان آژانس [Kin Partners] به عنوان بازیکن آینده بارسلونا آندریاس کریستنسن و بازیکنان سابق آن‌ها کنراد د لا فوئنته و کیس رویز آتیل است. موسس این آژانس نیز رودریگو مسی، برادر لیونل مسی، کاپیتان محبوب تیم ملی فوتبال آرژانتین و ستاره سابق خط حمله بارسلونا و فعلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه می‌باشد.

گفته می‌شد که مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا سال گذشته نیز به جذب و به خدمت گرفتن ایلکای گوندوغان از تیم انگلیسی منچستر سیتی علاقه‌مند بودند. با این اوصاف، باشگاه کاتالانی در آن مقطع زمانی وضعیت مالی و اقتصادی بدتر و نامناسبی داشته است.

این بازیکن آلمانی و سی و یک ساله در رقابت‌های این فصل در چهل و دو مسابقه با پیراهن آبی‌رنگ باشگاه منچستر سیتی انگلستان در میدان مسابقات حضور پیدا کرده و موفق شده که چهارده گل و پاس گل (شامل هشت گل و شش پاس گل) نیز در کارنامه این فصل دوران بازی حرفه‌ای خود به ثبت برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی