|

چند خبر تازه از نقل و انتقالات استقلال سه شنبه 21 تیر

به نظر می رسد طی چند روز آینده استقلال حداقل از دو خرید خودش رونمایی کند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال با بازیکن محبوب ساپینتو به توافق شخصی رسیده و قرار است محبی را با دستمزدی در حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار شکار کند. ضمن اینکه طبق اخباری که وجود دارد، مبلغ انتقال قرضی او هم ۳۰۰ هزار دلار خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ استقلال با سانتاکلارا در حال چانه‌زنی است تا بند خرید قطعی را در تفاهمنامه بگنجاند. اگر این اتفاق رخ بدهد، احتمال اینکه طی روزهای آینده مهاجم ۲۳ ساله و بوشهری را در تمرینات استقلال ببینیم، زیاد است.

محبی هم در سال جام جهانی علاقه‌مند است حضور در لیگ برتر ایران را تجربه کند و با درخشش در این مسابقات بتواند بار دیگر پیراهن تیم ملی را بپوشد. آن وقت است که او با حضور در لیست ۲۶ نفره تیم ملی می‌تواند یک بار دیگر بخت بازی در اروپا را به دست بیاورد.

نکته دیگر درباره محبی، علاقه وافر ساپینتو به سبک بازی او است. مربی پرتغالی استقلال نمایش او را در دیداری رسمی و از نزدیک دیده و حالا چه شناختی برای جذب بازیکن، بهتر از این. بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که محبی در صورت امضای قرارداد با استقلال و البته توافق دو باشگاه ایرانی و پرتغالی می‌تواند به یکی از بازیکنان مهم ساپینتو تبدیل شود و خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم برسد. آن هم در شرایطی که بحث جدایی امیرحسین حسین‌زاده هم جدی شده است. استقلال محبی را احتمالا و به اصرار ساپینتو جذب خواهد کرد تا شاهد حضور دوباره او در لیگ ایران باشیم.

کاوه رضایی

کاوه رضایی، بازیکن سابق تیم استقلال طی امروز و فردا با حضور در تست پزشکی باشگاه استقلال کارهای اولیه برای بازگشت به جمع هم‌تیمی‌های سابقش را آغاز می‌کند. رضایی که در طول سال‌های اخیر در باشگاه‌های بلژیک توپ می‌زد، پس از مصدومیتی که حدود ۳ ماه پیش برایش به وجود آمد، هنوز قادر به انجام مسابقات فوتبال نیست. رضایی که از یک ماه پیش به ایران برگشته، ابتدا زیر نظر دکتر نوروزی مراحل فیزیوتراپی و آب‌درمانی‌اش را آغاز کرد تا با تقویت عضلات ناحیه آسیب‌دیده آماده بازگشت به تمرینات سنگین شود.

او همچنین در این مدت با حضور در سالن‌های بدنسازی مشغول انجام تمرینات اختصاصی بود تا خودش را به لحاظ جسمانی آماده حضور در تمرینات سنگین پیش‌فصل استقلال کند اما ظاهراً کاوه حداقل تا دو هفته دیگر قادر به انجام تمرینات سنگین روی چمن نیست. با این حال قرار است کادر پزشکی همین روزها و با انجام یک تست شرایط رضایی را سنجیده و در نهایت اگر او بتواند تا یک ماه دیگر به شکل کامل به فوتبال برگردد، این موضوع را به اطلاع مدیران باشگاه برساند تا قرارداد کاوه رضایی با استقلال قطعی شود.

ناگفته نماند؛ سرمربی تیم استقلال نیز در جریان موضوع مصدومیت رضایی و البته سوابق درخشان او در باشگاه‌های بلژیکی و استقلال هست و از باشگاه خواسته با در نظر گرفتن اینکه کاوه پس از پشت‌سر گذاشتن مصدومیتش می‌تواند به استقلال کمک کند، او را جذب کنند.

شایان ذکر است‌؛ رضایی در لیگ برتر شانزدهم بازیکن تیم استقلال و شاگرد علیرضا منصوریان بود که از تیم ذوب‌آهن به این تیم پیوست و در همان سال در دربی برای استقلال گل زد.

بازیکنان خروجی

طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر خروج چند بازیکن از لیست تیم فوتبال استقلال در برخی رسانه‌ها منتشر شده که این مساله در حال حاضر گمانه زنی رسانه‌ای است.

کلیه تصمیمات فنی تنها با نظر ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال انجام می‌پذیرد و او تا به حال در این خصوص به باشگاه چیزی اعلام نکرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی