|

یک بازیکن پرسپولیس هواداران را عصبانی کرد!

ترابی پس از اعلام پنالتی تصمیم گرفت پشت ضربه قرار بگیرد و این موضوع باعث تعجب یورگن لوکادیا شد.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته هفتم لیگ در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفت و با تک گل عباس زاده شکست خورد تا اولین باخت خود را در لیگ ۲۲ تجربه کند. اما اتفاقی که باعث تعجب بسیاری از اهالی فوتبال شد، اقدام مهدی ترابی برای ایستادن پشت ضربه پنالتی و موافقت یحیی گل محمدی با تصمیم ترابی بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ داستان از این قرار است که در دقایق پایانی بازی، پرسپولیس صاحب پنالتی شد و مهدی ترابی شخصا با برداشتن توپ به بقیه بازیکنان از جمله لوکادیا نشان داد که می خواهد خودش این پنالتی را تبدیل به گل کند.

این درحالی است که لوکادیا پیش از این برای پرسپولیس در حضور ترابی پنالتی زده و ضربه اش تبدیل به گل هم شده بود. ضمن این که لوکادیا در مسیر آقای گلی نیاز به زدن این پنالتی داشت و از همه مهم تر از بقیه بازیکنان برای گلزنی و پیروزی بیشتر انگیزه داشت اما ترابی شخصا توپ را در دست گرفت و یحیی گل محمدی هم اعتراضی به این حرکت نکرد تا حسابی اسباب تعجب گلزن هلندی سرخ ها را فراهم آورد.

جالب این که یحیی گل محمدی نیز در پایان بازی بدون این که پاسخ درستی به سوال خبرنگاران در این خصوص بدهد مدعی شد:

زدن پنالتی بستگی به وضعیت روحی بازیکنان دارد. ضمن این که هم ترابی خوب پنالتی می زند، هم لوکادیا. دفعه قبل لوکادیا زد، این بار ترابی خواست ضربه را بزند. 

به هر روی مهدی ترابی در روزی که لوکادیا انگیزه های زیادی برای گلزنی داشت، با اصرار برای زدن ضربه پنالتی، باعث تعجب او و هواداران شد و در نهایت هم ضربه اش را تبدیل به گل نکرد.

همچنین انتشار یک ویدیو در فضای مجازی که تعجب لوکادیا و صحبتش با نیمکت حین ضربه پنالتی را نشان می دهد منجر به اعتراض هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی