|

بارسلونا فردا شب عصبانی است!

چالهان اوغلو، ستاره ترکیه ای تیم اینتر، مدعی شد فردا شب دیدار سختی در انتظار این تیم در خانه بارسلوناست.

لینک کوتاه کپی شد

اینتر یک هفته قبل و با تک گل تماشایی هاکان چالهان اوغلو در دیداری جنجالی در سن سیرو برابر بارسلونا به برتری دست یافت و حالا فردا شب بازی برگشت برگزار شود. زننده تنها گل اینتر در هفته گذشته، تاکید کرد بارسلونا انگیزه زیادی برای پیروزی دارد و البته بازیکنان نراتزوری نیز با تمام وجوذ برای کسب نتیجه در این مسابقه تلاش خواهند کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ هاکان چالهان اوغلو گفت: "قبل از بازی رفت بود که روملو لوکاکو در رختکن به سمتم آمد و به من گفت که سعی کنم به سمت راست دروازه بارسلونا ضربه بزنم، زیرا مارک آندره تراشتگن در این جناح کمی ضعیف تر واکنش نشان می دهد و البته آندره اونانا نیز همین حرف را به من گفت. قبل از ضربه زدن، بلافاصله به حرف هایی که به من زده شده بود فکر کرده و خیلی سریع شوت زدم، چون دیگر فرصتی برای فکر کردن نبود و البته من نیز خیلی خوب ضربه زدم.

اگر فردا شب نیز به همان سبکی که در دیدار رفت مقابل بارسلونا به میدان رفتیم بازی کنیم، فکر نمی‌کنم تیم‌های زیادی شانس پیروزی مقابل اینتر را داشته باشند.

فردا شب بارسلونا واقعا عصبانی و پرانگیزه خواهد بود و ما می دانیم که این دیدار چقدر سخت خواهد بود، اما ما با تمام توان برای اینتر به میدان خواهیم رفت. قبل از بازی رفت با بارسلونا نیز از نظر روحی آماده بودیم، چون می دانستیم آنها تیمی قدرتمند و بازیکنان بزرگی در اختیار دارند، پس بیشتر دویدیم و با میل، شجاعت و حس بیشتری در زمین حضور یافتیم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی