|

تیم منتخب جام جهانی 2022 قطر

اوپتا با استفاده از نمره‌دهی بازیکنان، جام جهانی 2022 را زیر ذره‌بین برده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از با استفاده از سیستم نمره‌دهی حاصل از صدها متغیر آماری، اوپتا یازده بازیکن برتر جام جهانی را انتخاب کرده است.

دومینیک لیواکوویچ (کرواسی): لیواکوویچ موفق به جلوگیری از 3/5 امید گل در طول جام شده است که بیش‌ترین میزان برای دروازه‌بانان حاضر در جام جهانی است. او هم‌چنین با 25 مهار توپ، بهترین دروازه‌بان از این حیث نیز بوده است. جدا از این، لیواکوویچ در طول جام جهانی چهار ضربه پنالتی را در یک بازی مهار کرد که او را رکورددار مهار پنالتی در یک بازی کرد.

اشرف حکیمی (مراکش): حکیمی با 26 تکل در رقابت‌ها که بیش‌ترین تعداد برای یک بازیکن بود، نقشی اساسی در صعود مراکش به جمع چهار تیم برتر جهان داشت.

مارکینیوش (برزیل): مارکینیوش 349 پاس صحیح از 364 پاس ارسال شده داشت و با دقت 96 درصد در پاس دادن، در قطر بهترین بود. در عین‌حال، برزیل در 426 دقیقه 32 شوت به سمت دروازه‌اش زده شده است که نرخ 6/8 شوت در 90 دقیقه را ثبت می‌کند.

گواردیول (کرواسی): گواردیول بیش از هر بازیکن دیگری در جام جهانی دفع توپ داشته است (37). هم‌چنین او از نظر بازپس‌گیری توپ بهترین بازیکن جام بود (با 48 تصاحب توپ مجدد).

تئو هرناندز (فرانسه): هرناندز از نظر خلق موقعیت گل بهتر از هر دفاع دیگری در جام جهانی عمل کرد (11). هم‌چنین او بهترین مدافع پاس گل دهنده جام جهانی با دو پاس گل بود.

برونو فرناندز (پرتغال): تنها لیونل مسی و کیلیان ام باپه نقش بیش‌تری در گل‌های زده شده نسبت به او داشتند (فرناندز با 5 تاثیر گذاری)، این درحالی است که او با سه پاس گل، بهترین پاس گل‌دهنده تیم ملی پرتغال در یک دوره جام جهانی شد.

شوامنی (فرانسه): شوامنی بیش‌ترین قطع توپ را در این جام جهانی به نام خود اختصاص داد (14). او هم‌چنین آمار 91 درصد پاس سالم داشت (425/486).

آنتوان گریزمان (فرانسه): گریزمان بیش‌ترین و خطرناک‌ترین موقعیت‌های جام را خلق کرد (22 خلق موقعیت با امید گل 3/6).

لیونل مسی: (آرژانتین): هیچ بازیکنی به اندازه لیونل مسی شوت نزد (32)، در در جریان بازی موقعیت خلق نکرد (17). هم‌چنین بیش‌ترین میزان خطای جام روی لیونل مسی انجام شده است (22).

خولیان آلوارز (آرژانتین): آلوارز تنها دومین آرژانتینی است که در یک دوره جام جهانی با سن کمتر از 23 سال موفق به زدن 4 گل می‌شود. 

کیلیان ام باپه (فرانسه): ام باپه بیش‌ترین تعداد گل (8)، بیش‌ترین تعداد دریبل (25) و بیش‌ترین لمس توپ در محوطه جریمه (69) را به خود اختصاص داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی