|

رونالدینیوی پسر در بارسلونا

پسر رونالدینیو، در حال گذراندن دوره آزمایشی خود در تیم زیر 19 ساله های بارسلونا است.

لینک کوتاه کپی شد

ژائو مندس د آسیس موریرا، پسر 17 ساله رونالدینیوی برزیلی پس از فسخ قرارداد با کروزیروی برزیل راهی اسپانیا شده تا در تمرینات تیم زیر 19 ساله های بارسلونا حضور پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ در صورتی که مندس بتواند دوره آزمایشی خود در نوکمپ را با موفقیت پشت سر بگذارد، با قراردادی رسمی به یوونیل A (تیم جوانان بارسلونا که اکثر نفراتش را بازیکنان آکادمی لاماسیا تشکیل می دهند) ملحق می شود.

1791049

مندز جوان اکنون این شانس را دارد که با امضای قرارداد با غول کاتالونیا و پیوستن به تیم جوانان این باشگاه، راه پدر مشهورش را دنبال کند. او البته خوش شانس هم هست که از ابتدای راه فوتبالی خود می تواند در باشگاهی فعالیت کند که یکی از قدرتمندترین آکادمی ها را دارد و اخیرا نیز استعدادهایی چون فاتی، گاوی و الخاندرو را به دنیای فوتبال معرفی کرده است.

رونالدینیو یکی از بزرگترین اسطوره های بارسا است که در دوران حضورش در نیوکمپ بسیار خوش درخشید. این ستاره برزیلی با بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا (دو بار) شد و توانست توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن فیفا را نیز دریافت کند. محبوبیت بالای او در نزد هواداران بارسا می تواند برگ برنده بزرگ پسر مندس در شروع راه باشد.

1791048
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی