|

مانعی بزرگ بر سر راه انتقال 2 پدیده به استقلال

مجتبی حسینی مخالف جدی انتقال سامان فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی به تیم استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

با فرارسیدن زمان نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه استقلال به دنبال تقویت خط دفاع و هافبک خود است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ آبی پوشان علاقه زیادی به جذب سامان فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی از پیکان دارند. یک مدافع و هافبک که مطابق نیازهای باشگاه هستند.

باشگاه استقلال طی نامه ای رسمی خواهان جذب این دو بازیکن از باشگاه پیکان شد. دو تیم بر روی میز مذاکره نشستند و فاصله اندکی تا استقلالی شدن این دو بازیکن باقی مانده بود. حتی شنیده می شود باشگاه استقلال با رقم رضایت نامه این دو بازیکن هم کنار آمده بود و آن را پرداخت می کرد اما به یک باره مجتبی حسینی ساز مخالفت را کوک کرد. سرمربی پیکان در مراحل آخر مذاکرات گفته دو بازیکن خود را تا آخر فصل می خواهد و انتقال دو بازیکن جوان پیکان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

موضوع زمانی جالب می شود که ثابت ایمانی تا انتهای فصل با پیکان قرارداد دارد و بعد از آن می تواند تحت عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که تمایل دارد ملحق شود. اگر ثابت ایمانی الان به فروش نرسد؛ آخر فصل باشگاه پیکان هم او را از دست داده و هم پولی به دست نیاورده است!

سامان فلاح نیز شرایطی تقریبا مشابه با ثابت ایمانی دارد. 

شنیده می شود امروز قرار است باردیگر دو تیم بر سر میز مذاکره بنشینند تا شاید مجتبی حسینی راضی شود دو بازیکن جوان خود را به استقلال بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی