|

کنایه سنگین اسطوره بایرن مونیخ به منچسترسیتی

وتار ماتئوس رئال را خطرناک‌ترین حریف احتمالی برای بایرن در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا می‌داند.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به اتمام رسید و رئال مادرید همراه با ناپولی به جمع هشت تیم باقی مانده در این رقابت‌ها اضافه شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ روز جمعه قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی نیز انجام خواهد و این هشت تیم، حریفان خود را خواهند شناخت.

پس از بازی منچسترسیتی و لایپزیش که سیتیزن‌ها با 7 گل حریف خود را در هم کوبیدند، لوتار ماتئوس در مصاحبه با «TZ» به تمجید از ارلینگ هالند که در این بازی پنج گل به ثمر رساند، پرداخته است. ماتئوس درباره این ستاره نروژی گفت:

در حال حاضر هیچ مهاجم نوک بهتری نسبت به هالند وجود ندارد. او در 10 سال آینده با اراده و اشتیاقی که دارد، عطش و شم گلزنی که دارد و همچنین حمایت تیمش به این روند خود، ادامه خواهد داد.

منچسترسیتی با اقتدار به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. ماتئوس درباره اینکه آیا آن‌ها بزرگ‌ترین تهدید برای بایرن مونیخ در ادامه این رقابت‌ها به حساب می‌آیند، گفت:

این مزخرف است. من به رئال مادرید فکر می‌کنم که لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان رقابت خود معرفی می‌کند. بیهوده نیست که آن‌ها از فصل 14-2013 تاکنون، 5 بار قهرمان شده‌اند. همچنین نباید ناپولی را هم دست کم گرفت. آن‌ها در سری آ از تیم دوم 18 امتیاز فاصله دارند و از قبل، کیفیت‌شان در اروپا را نشان داده‌اند. من نمی‌خواهم مقابل ناپولی بازی کنم. در مورد بنفیکا نیز همین طور. آن‌ها زیر نظر روگر اشمیت به خوبی سازماندهی شده‌اند. میلان و اینتر؟   با کمی خوش شانسی موفق شدند به مرحله بعد صعود کنند.

 

ماتئوس در مورد مقایسه اریک ماکسیم چوپوموتینگ با دیگر مهاجمان برتر فوتبال مانند هالند، گفت: 

البته نمی‌توانید این دو را با هم مقایسه کنید. چوپوموتینگ متعلق به نسل قدیم است اما می‌توانید ببینید که عامل تجربه نیز می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. چوپوموتینگ به همان اندازه برای بایرن مونیخ اهمیت دارد که سایر مهاجمان برای باشگاه‌هایشان اهمیت دارند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی