|

بدهی استقلال به طلبکارانش؛ چیزی حدود 125 میلیارد تومان!

روی هم رفته استقلال بیش از دو میلیون و دویست هزار یورو باید به طلبکاران پرداخت کند.

لینک کوتاه کپی شد

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال از شرایط پیچیده این تیم برای کسب مجوز حرفه‌ای گفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، محمد سررشته داری مشاور مدیرعامل استقلال درباره وضعیت این تیم برای کسب مجوز حرفه‌ای در برنامه نوروز فوتبالی گفت:" آنچه که امروز در باشگاه استقلال می‌گذرد، ساخته و پرداخته آقای فتح‌الله‌زاده که نیست، بلکه برای پنج سال گذشته است. ما الان از یک سمت بدهی شباب الاهلی با یک میلیون و دویست هزار درهم را می‌بینیم و از سمت دیگر ۱۵۰ هزار دلار برای محمد محبی، پول ایجنت ها و پین و ملیچ هم به کنار!"

مشاور مدیرعامل استقلال از بدهی سنگین این تیم به استراماچونی و پادوانی هم گفت:" بدهی استقلال به استراماچونی ۱.۵ میلیون یورو بوده که ۳۰۰ هزار دلار هم جداگانه بابت تاخیر در پرداخت به آن اضافه شده و ۱۶۰ هزار دلار هم باید به پادوانی بدهیم. روی هم رفته ما بیش از دو میلیون و دویست هزار یورو باید به طلبکاران پرداخت کنیم."

سررشته‌داری در پایان صحبتهایش از همراه اول برای پرداخت این بدهی ها کمک خواست:" امروز توقع باشگاه استقلال این است که آن کنید که برای دیگران کردید، نه اینکه جلوی این باشگاه بایستید. قطعا از پنج ماه پیش که ما این کار را شروع کردیم با نهادهای ریاست‌جمهوری، معاونت اقتصادی و وزیر اقتصاد و... جلسه داشتیم و نامه زدیم ولی هنوز جوابی نگرفتیم و امیدمان به همراه اول بود که هنوز هم هست و امیدواریم همراه آخر ما باشند."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی