|

وقتی یحیی گفت: یک سال و نیم از جام خبری نیست!

یحیی در بهمن ماه سال گذشته و پس از توقف در بازی مقابل آلومینیوم اراک صحبت‌هایی انجام داد که حالا عکس آن مسایل اتفاق افتاده است.

لینک کوتاه کپی شد

 

یحیی گل محمدی به خاطر اتفاقات رخ داده در مسابقات لیگ برتر گفت: «آقای تاج! آقای افشاریان! آقای سازمان لیگ! آقای درویش! همه گوش کنید. ما جام اصلی را هفته هفتم گرفتیم. از این جام‌های فلزی زیاد در باشگاه داریم. احتیاج به این جام‌ها نداریم. ما جام شرف را بردیم. بازیکنان ما ثابت کردند که بهترین هستند و باشرف. یک سال و نیم من با این تیم قرارداد دارم و هیچکس هم نمی‌تواند من را تکان دهد؛ نه درویش و نه هیئت مدیره. چون مردم پشت تیم هستند. آقایان! من یک سال و نیم جام نمی‌گیرم. هواداران عزیز، می‌دانم چه حس و حالی دارید، ولی یک سال و نیم از جام خبری نیست».

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزنو؛ یحیی گل محمدی در آن برهه شاید تصور می‌کرد اتفاقاتی در جریان برگزاری مسابقات در حال رخ دادن است که بخت قهرمانی این تیم را کم و کمتر می‌کند.

ناگفته نماند؛ در آن برهه مشکلات مالی نیز باشگاه پرسپولیس را به شدت آزار می‌داد اما ظاهراً پس از آن با پولی که از طریق بانک شهر به باشگاه پرسپولیس رسید بخش عمده‌ای از مشکلات مالی و بدهی‌های خارجی پرسپولیس برطرف شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی