|

محکومیت سرمربی سابق استقلال در کمیته استیناف

- کمیته استیناف فدراسیون آرای خود را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در خصوص درخواست استیناف محمود فکری، سرمربی تیم هوادار نسبت به رای کمیته انضباطی که به موجب آن حکم بر محکومیت نامبرده به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود که به مدت ۶ ماه به حالت تعلیق در آمده و باید ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند، کمیته استیناف اعلام کرد در خصوص محرومیت نظر به قطعیت رای صادره در مرحله بدوی و عدم قابلیت تجدید نظرخواهی این کمیته فارغ از اظهار نظر می‌باشد و در خصوص جریمه نقدی با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند، به عمل نیامده و مستندا به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون، ضمن رد اعتراض دادنامه، صادر و عینا تائید و اعلام می‌شود . این رای قطعی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ در خصوص تجدیدنظرخواهی باشگاه ذوب آهن اصفهان نسبت به دادنامه کمیته انضباطی که دلالت بر محکومیت تجدید نظرخواه به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت عدم رعایت معیارهای درجه A آیین‌نامه صدور مجوز باشگاهای در پانزده مورد دارد، کمیته استیناف اعلام کرد مستندا به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال قرار رد درخواست تجدید نظر خواهی صادر و اعلام می‌شود. این رای قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه ذوب‌آهن به طرفیت عارف رستمی نسبت به رای کمیته وضعیت بازیکنان که به موجب آن حکم به محکومیت تجدید نظرخواه به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بابت باقیمانده مطالبات تجدیدنظر خوانده موضوع قرارداد و هزینه دادرسی در حق وی صادر شد. با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند، نیامده و مستندا به ماده ۱۷ آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان، ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عینا تایید و اعلام می‌شود. این رای قطعی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی