|

غایبان پرسپولیس برای بازی با الدحیل

پرسپولیسی‌ها فردا در غیاب امید عالیشاه، وحید امیری، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی باید روبروی الدحیل قرار بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فردا نیاز به پیروزی مقابل الدحیل دارد. حذف الدحیل قطعی شده اما آن‌ها با انگیزه انتقام بازی رفت و البته، اعاده حیثیت پس از نتایج ضعیف این فصل‌شان در لیگ قهرمانان وارد زمین می‌شوند. هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی، پرسپولیس در خطر حذف قرار می‌دهد و همین موضوع، حساسیت‌های بازی را افزایش داده است. پرسپولیسی‌ها مثل بیشتر بازی‌های این فصل، مقابل الدحیل هم در غیاب چند ستاره مهم، روبروی حریف‌شان قرار می‌گیرند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس مقابل الدحیل خواهد بود. دروازه‌بانی که بخاطر نداشتن جانشین مطمئن، حتی در زمان مصدومیت هم فرصت استراحت پیدا نکرده است. دانیال اسماعیلی‌فر هم مثل بیشتر بازی‌های فصل، مدافع راست پرسپولیس است. اسماعیلی‌فر در تمرین آخر پرسپولیس، مصدوم شد اما شرایط مسابقه را دارد و می‌تواند برای پرسپولیس در این بازی به میدان برود. گیورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، دو مدافع میانی پرسپولیس مقابل الدحیل هستند. علی نعمتی هم در سمت چپ خط دفاع بازی می‌کند.

میلاد سرلک و مسعود ریگی، به عنوان هافبک دفاعی مقابل خط دفاع قرار می‌گیرند. زوجی که فعلا به انتخاب‌های محبوب یحیی در این پست تبدیل شده‌اند. سروش رفیعی، جلوتر از آن‌ها وظایف هجومی بیشتری دارد و سعید صادقی و مهدی ترابی، در پست وینگر راست و چپ بازی می‌کنند. امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد. وحید امیری، دیگر غایب بزرگ پرسپولیس در این پست محسوب می‌شود. بازیکنانی که نبود آن‌ها، باعث شده یحیی گل‌محمدی گزینه‌های زیادی در فاز هجومی نداشته باشد.

شهاب زاهدی، یک بار دیگر تک مهاجم پرسپولیس خواهد بود. بازیکنی که این فصل، فقط در 2 بازی برای پرسپولیس گل زده است. عملکرد ضعیف نبیل باهویی در این پست اما، جایگاه زاهدی را تضمین می‌کند. زدن گل صعود پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، می‌تواند فشار را از روی زاهدی و خط حمله پرسپولیس بردارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی