|

رسمی؛ 3 ستاره سپاهان در لیست فروش

سپاهان برای دریافت مجوز بازی نیازمند، شکاری و اسدی، سه ستاره خود دا در لیست فروش قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

هفته گذشته پس از اینکه کمیته استیناف به بازگشت ۴ امتیاز کسر شده سپاهان رای داد، کمیته انضباطی ۶ بازیکن این تیم را که قراردادی بالاتر از سقف داشتند تا زمان اصلاح قرارداد از بازی منع کرد و بسیاری از ستاره‌های این تیم در بازی با گل‌گهر غایب بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان ۶ بازیکنی هستند که سپاهان باید برای دریافت مجوز بازی آنها، قراردادشان را تغییر می‌داد.

حال باشگاه سپاهان تصمیم جدیدی گرفته و در جهت آزاد کردن بخشی از سقف بودجه این باشگاه سه تا از شش بازیکن ذکر شده را می‌فروشد.

طبق نامه باشگاه سپاهان و نظر ژوزه مورایس، آنها مجوز بازی پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری را می‌خواهند و بنابراین احسان پهلوان، هادی محمدی و کاوه رضایی باید از این تیم جدا بشوند.

1973216

منصور قنبرزاده در این خصوص عنوان کرد: با توجه به مکاتبه مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حکم کمیته انضباطی که توسط کمیته استیناف تایید شده، ۶ بازیکن سپاهان باید اصلاح قرارداد انجام دهند.

وی افزود: بر اساس و با توجه به نامه جدید باشگاه سپاهان، درخواست این باشگاه مبنی بر ترخیص نام ۳ بازیکن از فهرست ۶ نفره مذکور، به کمیته انضباطی ارسال شد.

بنابراین سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی سه ستاره خود را برای ایجاد تعادل در قراردادها خواهد فروخت و باید دید مبلغ رضایت‌نامه آنها چقدر است و کدام باشگاه‌ها خواهان جذب کاوه رضایی، احسان پهلوان و هادی محمدی هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی