|

چند ستاره در سپاهان ماندنی شدند

سه بازیکن تیم سپاهان که پیش از این در لیست مازاد مورایس قرار گرفته بودند، جدا نخواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۳۱ امتیاز پس از استقلال در رده دوم قرار گرفت و از رسیدن به صدر جدول بازماند. در پایان نیم فصل ژوزه مورایس پرتغالی از هدایت این تیم کناره گیری کرد که با مخالفت اعضای هیأت مدیره این باشگاه همراه شد و آنها توانستند رضایت مورایس برای بازگشت به ایران را به دست آورند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در همین حال تمرینات سپاهان برای ادامه مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی از روز چهارشنبه (۲۷ دی) در اصفهان آغاز شده و ژوزه مورایس به همراه دستیارانش تمرینات بازیکنان را زیر نظر دارند. مورایس پس از پایان نیم فصل اسم پنج بازیکن متشکل از سیاوش یزدانی، کاوه رضایی، هادی محمدی، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر را در لیست مازاد گذاشت و پس از جلسه مدیران باشگاه با این بازیکنان پهلوان و آل کثیر از جمع سپاهانی‌ها جدا شدند. پهلوان راهی تیم سابق خود فولاد خوزستان شد اما تکلیف آل کثیر هنوز مشخص نشده است.

پس از کش و قوس‌های فراوان هادی محمدی، کاوه رضایی و سیاوش یزدانی در سپاهان ماندنی شدند و اگر بازیکنی جذب شود، یکی از این بازیکنان از جمع سپاهان جدا خواهند شد. در غیر این صورت هر سه بازیکن در نیم فصل دوم پیراهن سپاهان را بر تن خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی