|

زمزمه انتقال دوناروما به یوونتوس

مذاکرات یووه برای انتقال بزرگ کلید خورد

چند هفته‌ایست که در رابطه با علاقه یوونتوس به جذب دوناروما، بحث‌هایی مطرح می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

 کالچیو مرکاتو از آغاز مذاکرات یوونتوس برای جذب جان لوئیجی دوناروما خبرداد. کم تر از دو ماه تا پایان قرارداد جان لوئیجی دوناروما با باشگاه میلان باقی‌مانده و در حال حاضر به نظر می رسد که مذاکرات برای رسیدن به یک توافق جدید به بن بست خورده است؛ موضوعی که نگرانی هواداران میلان را در پی داشته زیرا با نزدیک شدن به پایان فصل احتمال جدایی یکی از مهمترین بازیکنان میلان نیز افزایش پیدا می کند.

در واقع گزارشات در ایتالیا حاکی از آن است که باشگاه میلان به دوناروما پیشنهاد دستمزد سالیانه 8 میلیون یورویی ارائه داده اما با پاسخ منفی مینو رایولا، مدیر برنامه این دروازه‌بان ملی پوش، روبرو شده است. گفته می شود که این ایجنت جنجالی برای توافق با رونوسری حقوق 10 میلیون یورویی برای این بازیکن طلب کرده است که قبول آن در شرایط اقتصادی کنونی توسط میلان دشوار به نظر می رسد.

از طرف دیگر چند هفته ایست که در رابطه با علاقه یوونتوس به جذب دوناروما بحث‌هایی مطرح می‌شود. در همین رابطه کالچیو مرکاتو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که بیانکونری مذاکرات جدی خود را برای به خدمت گرفتن دوناروما با مدیر برنامه‌های این بازیکن یعنی مینو رایولا آغاز کرده است. در واقع یوونتوس حاضر است خواسته مالی این گلر یعنی حقوق سالیانه 10 میلیون یورویی در سال را تامین کرده و دوناروما را به خدمت بگیرد.

منبع: برترین‌ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی