|

بچه پلنگ تنهایی که مامیشو مجبور کرد باهاش بازی کنه؛ بچه پر رو چه شاخ شده واسه مامانش!

در این ویدئوی جذاب توله پلنگی را خواهید دید که برای بازی تعقیب و گریز سعی می کند توجه مادرش را جلب کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک توله پلنگ برای انجام یک بازی تعقیب و گریز به دنبال توجه مادرش است. توله در نهایت مادرش را مجبور به بازی می کند. این صحنه جذاب توسط جاکو ژوبرت ضبط شده. او در توضیح این صحنه می گوید ما با یک توله پلنگ که در دوردست بازی می‌کرد مواجه شدیم. واضح بود که توله به دنبال توجه مادرش بود، زیرا هیچ خواهر و برادر دیگری نداشت که او را مشغول کند. پلنگ کوچولو به امید جلب توجه مادرش به شاخه ای می کوبید یا برگ ها را خش خش می کرد.

توله‌های پلنگ معمولاً به صورت چند قلو به دنیا می‌آیند. با این حال، این غیر معمول نیست که آنها تنها باشند. پلنگ مادر تا دو سالگی از توله هایش مراقبت می کند و به آنها نحوه شکار و زنده ماندن در طبیعت را آموزش می دهد.

1-3-1024x576

بالاخره تلاش های پلنگ کوچولو جواب داد و مادر با اکراه تسلیم شد و شروع به بازی با توله خود کرد. آن دو در اطراف بستر خشک رودخانه، همدیگر را تعقیب می کردند، به هم هجوم می آوردند و پشت سنگ ها پنهان می شدند. انگار در دنیای کوچک خودشان بودند و هیچ چیز دیگری جز یکدیگر مهم نبودند.»

2-1024x576

توله پلنگ سعی می کرد هم پای مادرش بدود اما به ناچار عقب افتاد. مادر منتظر می ماند تا توله اش به او برسد و سپس آنها به بازی تعقیب و گریز خود ادامه می دادند.

Untitled_2.1.2-1024x576

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی