|

راهکار تازه روحانیِ کتاب‌سوز درباره درمان کرونا!

کانال تلگرامی آیت‌الله تبریزیان روحانیِ کتاب‌سوز معروف این روز‌ها دوباره برای درمان کرونا راهکار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

چینی‌ها با خواندن نماز جماعت در خیابان‌ها بیماری کرونا را پیشگیری میکنند انوقت در ایران می‌گویند در مجامع عمومی شرکت نکنید یعنی در نماز جماعت شرکت نکنید عزیزم حرف یک خدا بی خبر را گوش نکنید زیرا بیماری و شفا دست خدا و از خدا است در خیابان‌ها نماز بخوانید نماز جماعت بخوانید در صف‌های عظیم و زیارت عاشورا بخوانید تا بلا یعنی بهداشت ودرمان دفع شود این معنای روایت که می‌فرمایند اطلب العلم ولو کان فی الصین یعنی علم حق پس از چینی‌ها روش پیشگیری را یاد بگیرید به همین جهت نشنیدیم کسی از مسلمانان چین یا مسلمان شده‌های کشور چین با کرونا بمیرد.

نامه آیت‌الله تبریزیان به سفیر چین و اعلام آمادگی برای ریشه‌کنی کرونا!

تبریزیان مدعی است کل ماجرای شیوع کرونا، سیاسی است و تأکید می‌کند، اینها که مُردند با کرونا نمردند و همه، همان مرگ و میرهای معمول روزانه پزشکی مدرن هستند که برای اهداف سیاسی، مبتلا به کرونا اعلام می‌شوند. او علی‌رغم همه توصیه‌های پزشکی، به مردم توصیه کرده که در مجامع عمومی حضور یابند، صله رحم داشته باشند و در مجالس اهل بیت شرکت کنند و به زیارتگاه‌ها بروند.

توصیه‌هایی از شکرسرخ تا تهیه داروی امام کاظم از جای مطمئن

تبریزیان همچنین در پست دیگری، راه‌های پیشگیری از بیماری‌های مسری را برشمرده است. بدون درپوش نگذاشتن غذاها و نوشیدنی‌ها، شانه زدن مرتب، استفاده از شکر سرخ، مصرف زیاد پیاز و سیب و شلغم و داروی امام کاظم و مرتب اسفند دود کردن از توصیه‌های اوست. البته او افزوده که از همه مهمتر داروی امام کاظم را از جای مطمئن تهیه و مصرف کنید و یک ساعت بعد از غروب و یک ساعت بعد از طلوع آفتاب در خانه باشید و در و پنجره‌ها را ببندید!

تبریزیان آماده همکاری با چین

مدعی پدری طب اسلامی در کانال تلگرامی خود نامه‌اش به سفیر چین در ایران را هم منتشر کرده و طی آن داروهای پیشنهادی خود برای پیشگیری و درمان کرونا را به آنها معرفی و اعلام کرده آماده است این داروها را در اختیار مردم چین قرار دهد، از جمله داروی تقویت سیستم ایمنی بدن، داروی جامع و روغن گل بنفشه پایه کنجد که برای هریک دوز پیشگیری و دوز درمان را نیز مشخص کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی